Gå til innhold

Mona - kjedelig eller fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har plutselig funnet ut at Mona er et fint navn. Hva synes dere? Det er jo ikke mange som får det navnet nå om dagen, så det er vel litt for 70-80-90-talls for å bli skikkelig poppis.

Har ei datter som heter Mathea, og det hadde passet bra med Mona på neste"mann".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok navn, men mange på min alder son heter det, 70- talls barn... Ellers liker jeg MONE godt.

Skrevet

Mona er faktisk et fint og søtt navn hvis man ser bort fra 80talls-assosiasjonene. Jeg tipper det blir poppis om ca 10 år igjen. Så skal du bruke det, så gjør det NÅ:)

Mathea og Mona høres ut som 2 nydelige søstre!

Skrevet

Jeg synes det er litt kjedelig, kanskje fordi jeg kjenner så mange Mona'er. Men det er jo greit nok. Monica er jo litt samme stil, og passer også til Mathea.

Skrevet

Liker navnet mitt veldig godt jeg, hehehehe, er jo ei 80talls-Mona jeg da, men har alltid fått positive kommentarer om navnet mitt :)

Er ikke et navn som brukes ofte i dag, og det er vel egentlig bare bra det at alle og enhver ikke heter det samme :)

man risikerer å høre mona-lisa med jevne mellomrom da *ler*

Skrevet

har funnet ut at mia er fint jeg, men blir jo veldig likt mitt eget da....

hilsen mona

Skrevet

Kjenner selv 3 Mona'er - flotte jenter, men ikke fult så begeistret for navnet.

Skrevet

Mona er harry!

Og så er det så mange arabere med det navnet at for meg er det litt i samme gate som Samira,Fatima,Nadia etc...Sorry-men du spurte!!

Skrevet

hva er galt med arabere egentlig?

Skrevet

Mona er helt greit. Kjenner mange som heter det, så ikke så veldig spennende, men fint allikevel.

Skrevet

Mone var jo et kjempefint navn da, en ny vri jeg ikke har hørt før. Aldri hørt om en araber som heter Mona. Og uansett, who cares....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...