Gå til innhold

Trenger tips om tilbehør til Quinny freestyle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp (etter mye om og men) kjøpt oss Quinny Freestyle med ekstra hardbag. Nå mangler jeg bare "alt det andre"; stelleveske, sovepose, bilstol osv. Noen som kan hjelper oss med hva som passer til denne vogna? Som kan anbefales?

Venter baby i midten av mars forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også denne vogna, og vi har kjøpt Maxi Cosi Cabriofix. Den passer jo på Quinny-understellet.

Så tenkte jeg en skip hop duo-stelleveske, i sort. Må passe til rød bag og blå sportsvogndel. Når det gjelder pose går vi for en bilstolpose. De er mindre enn vanlige poser og passer da i Quinnys noe lille bag.

Baby blir født i januar, så vi trenger ikke posen mer enn noen mnd.

Favoritten er Odenwalder Mucki p5, men det virker som den er umulig å få fatt på. (Utsolgt). Du kan se den på lilleprinsen.no.

Et alternativ er Voksi bilstolpose, men føler det er vanskelig å få tak

på denne også.

Nå så jeg at du venter baby i mars, så kanskje du ikke trenger pose i bagen? Heller kjøpe pose til sportsvogndelen, og ha lammeskinn og dyne i bagen? Vi har Quinny-posen til sportsvogndelen. Men det fins mange muligheter.

Lykke til :)

Skrevet

jeg har nettopp kjøpt samme vogna, og kjøper selvfølgelig stelleveska og posen som hører til vogna. De fåes i alle fire freestylefargene. Jeg behøver ikke bilsete, men ville kjøpt maxi-cosi hvis det var, for den passr jo til vogna og fåes i samme utførelse og farge. Dessuten lages det faktisk fotposer til maxi-cosi også i freestyle utførelse. Jeg vet ikke om de selger dem i norge, men du kan vestille over nettet fra f.eks. Tyskland

Skrevet

Takk for råd!

Jeg hadde ikke kommet på selv at jeg ikke trenger pose til dreamibagen.. Da blir det lammeskinn og dyne!

Må man kjøpe adapter i tillegg til maxicosin?

Skrevet

Det er ikke så nøye for meg at det er utstyret som hører til, da den stelleveska som hører til er en sekk til å ha på ryggen.. Det var det eneste som ble vist meg i butikken hvertfall. Er det den du skal ha?

Så at Speedyen hadde en til å henge på vogna, men de hadde bare noen som var grelle i fargen der jeg var.

Skrevet

Nei det er samme adapter som til dreamien :)

Skrevet

joda, det blir nok sekken, den havner nok i kurven under vogna, med mindre det finnes en mekaniske som gjør at man kan henge den på vogna. Men det har irritert meg en del at akkurat freestyle har sekk, siden alle de andre vognene har skulderveske..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...