Gå til innhold

Tørste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler enn meg som er utrolig tørste hele tiden? For meg går det bare i frukt, og mat som inneholder mye væske. Ikke lett å kombinere med at alt vann må kokes i Oslo-omtrådet, og at vann på flaske uten kullsyre ikke er å oppdrive på noen butikker lenger!

Kanskje tørsten har noe med at jeg har hatt lett "feber" de siste tre ukene. Ikke mer enn 37,5/37,6. Rart... Har vært hos legen og de fant ingen ting. Skjønner ikke dette. Noen som har lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er mye tørst. tror det har noe med fostervann åg jøre. Man springer jo på do ofte når man er gravid ogsdå. Så kroppen trenger kanskje væske :)

Skrevet

skal visst være normalt at man går litt opp i temp, selv er jeg under normalen, men har alltid vært det.

Tørst ja, gurimalla, blir mye druer, sjokomelk og vann her i huset, men kan ikke drikke for mye om gangen, for da blir jeg kvaaaaaaaalm....

Skrevet

huff.. jeg må tilogmed opp å drikke om nettene hihi... ca. 0,5 liter hver natt

Skrevet

Akkurat det samme her :) Tørst tørst tørst og bor i Oslo uten vann.. DRikker vanligvis opptill 4 liter om dagen så sliter litt nå. Men har alliert meg med venninder i trygge soner og må innom jobben og hente vann i nabokommunen..

Tips til Oslo borgere er å ta en titt i butikker utenom kommunen for vann.- Kokt vann smaker ikke særlig godt :s

Skrevet

Et lurt tips! Prøve å finne noen i Nordstrand-området:-) Mistenkte at tørsten har å gjøre med feber, og feber noe å gjøre med at noe er galt.. Sånne sprø tanker kan jo lett komme:-) Godt å høre at det er flere som er tørste da.

Skrevet

Man spinner lett videre på et meste om dagen her også. Bare pass på at feberen ikke blir høy!

Lykke til med vannjakten ;)

Skrevet

Jeg har alltid drukket alt for lite. Noen dager kanskje to glass/kopper med te eller juice.

Da jeg ble gravid hadde jeg akkurat klart å lære meg til å drikke 12 dl vann om dagen + juice og grønn te. Tilsammen klarte jeg 2 liter per dag. Det har jeg aldri klart tidligere og var veldig stolt av meg selv, men så kom kvalmen og nå har jeg store problemer med å drikke bare noen slurker vann uten å bli kvalm, så det går i juice og melk.

Jeg håper jeg klarer å ta igjen den gode vanen når kvalmen gir seg.

Skrevet

Tørst ja! Jeg som vanligvis nesten ikke klarer å drikke vann, men bare drikker te, orker nesten ikke å drikke te lenger og heller nedpå med vann. -og så blir det å gå på do...-har overaktiv blære til vanlig så opp flere ganger om natten er blitt rutine nå...

Skrevet

Konstant tørst her også! Går ned litervis med vann hver dag. Litt slitsomt, men så lenge det er eneste "picaen" jeg har, skal jeg være glad!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...