Gå til innhold

i går kveld hadde jeg så vondt nederst i magen,og det ilte nedom magen og...


Solstrålen80 *gutt og jente*

Anbefalte innlegg

nedover rumpen,mensenvondt liksom i rumpa da...

ble litt redd da:( er bare 3+5 på vei,så er redd for att jeg får mensen vært øyeblikk:(

jeg klarte ikke å røre meg for det gjorde så vondt, å det varte ei stund å.

noen flere som har opplevd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er ganske vanlig å ha det sånn. Du er så tidlig at alt kan skje, er vel den mest kritiske fasen så tidlig.

 

Lykke til, kanskje den bare fester seg. Vondt da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt det slik, forferdelig vondt!! Kaldsvette, følelse av at mensen kommer (bare 10 ganger værre). Men tror det er ganske normalt, i allefall dersom du leser hva som skjer i de første ukene av et svangerskap. Gå inn på uke til uke her inne samt babyverden.no. Er normalt å ha kraftige smerter i begynnelsen av et svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mistet i SA. Den første tiden er forferdelig nervepirrende, men det du beskriver kan like godt være at den fester seg skikkelig. Føles likt så tidlig.

 

Får håpe tiden går fort og at den sitter :-) de fleste av oss er vel smånervøse denne kritiske tiden.

 

Legen min sier at noen kan ha mer smerter enn andre og jeg har hatt smerter nesten hele svangerskapet sist, hvis det er en trøst. Mens venninner av meg ikke har kjent det på samme måten. Vi er forskjellige..

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! nei jeg var gravid med januar,februar og marsbaby jeg,men det endte som sagt med SA

nå er jeg gravid med julibaby,å den håper jeg klarer seg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fingrene for deg jeg:) siden jeg muligens blir satt litt tilbake blir det kanskje julibaby her også, men satser på frisk og rask junibaby her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...