Gå til innhold

ååå... i morra skal jeg ha min 2 samtale ang ks...

Anbefalte innlegg

jeg gruer meg litt, men jeg vil si til jordmor at jeg vil søke om ks... har tenkt og fundert veldig siden første samtale, og føler at det er det riktige for meg pga tøff fødsel, kan jo hende jeg får avslag, men jeg vil veeeldig ha ks.

prøver å finne ut hvordan jeg skal si det, sånn at jeg ikke virker usikker.forslag? :)

Fortsetter under...

hei... forstår deg utrolig godt... fikk avslag på min første samtale - og følte meg totalt overkjørt av legen som tok avgjørelsen... skal til ny samtale denne uken og håper på at de forstår meg denne gangen... har selv fått tips om at jeg bare MÅ stå på mitt og ikke gi meg, og si at vaginal fødsel ikke er noe valg for meg - og at jeg er godt informert om k.snitt....

lykke til... vi får krysse fingrene for hverandre...

Hei jenter

jeg lurer på om dere har fått noen svar nå? jeg håper at dere begge har fått innvilget keisersnitt.

jeg leste her inne før jeg gikk til min samtale, og følte meg bedre stilt når jeg kom. jeg revnet mye og hadde problemer med å gå, og med underlivet i ett år, noe som også var svært belastende for vår familiesituasjon. derfor ville jeg ha keisersnitt denne gangen.Jeg hadde med mannen min, og vi hadde sammen skrevet en liste om hvorfor jeg vil ha keisersnitt. legen gjentok seg selv mange ganger, om komplikasjoner osv. og jeg gjentok våre synspunkter. rolig, og med respekt. Deretter fikk jeg innvilget. og jeg føler en helt annen glede nå. ønsker dere masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...