Nina76. Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Hverken på egen hånd eller med partner. Har aldri engang følt meg gra. Ikke på jenter, ikke på gutter, ikke på mannen min. Sukk. Gråter en skvett atter en gang... :,-(
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Nei, det er ikke bare du. det er plenty av damer som aldri har opplevd det. men det er fullstendig mulig for de aller aller fleste. men de fleste må lære det på egen hånd før det går sammen med en partner..
Mamman til kasper og Elise Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Da burde du jaggu få dg en:))
Nina76. Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg føler at jeg har forsøkt alt. Hjelpemidler masse onani, masse sex, diverse stimuli, sexolog++++ Jeg liker ikke sex i det hele tatt, og jeg gjør det avogtil men da bare fordi mannen min trenger det. Jeg liker jo å glede han. Han presser meg på ingen måte, og sier han helt fint kan leve med nesten ikke noe sex så lenge han har meg. Men det er et stort savn for meg. Jeg har VEDLIG lyst å få orden på dette her. Om jeg ikke noen sinne får en orgasme så er det greit, men jeg har så innderlig lyst til å kunne like sex bittelitt i hvertfall. Å kunne få kjenne hvordan det føles å være gra. Jeg har aldri vært gra på noen, så det er ikke at jeg har feil mann som er problemet. Uff. Jeg sliter veldig med dette. Måtte bare få det ut. :,-(
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 heeeeelt normalt...kremt...eller?
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Orgasme handler mye om og kjenne sin egen kropp og ha kontroll på den ... det og elske seg selv er veldig viktig mener nå jeg da .. for da nyter man det enda bedre .... så kjøp deg en liten "klittoris dilldo" og kos deg ... da får du fart på sakene ... ;-))
Frk. Vable Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Litt personlig, dette, men men.... jeg hadde ikke orgasme før jeg var ca. 20 år. Og det var helt tilfeldig i samleie. Og når jeg først fikk den, så visste jeg at jeg kunne, og etter har det gått helt fint, både alene og med partneren min. Og nå får jeg 2 (!!!) HVER gang vi har sex!!!! Ikke for å "skryte"/være ekkel eller noe, altså, men jeg trodde jeg var en av de som aldri fikk... Har du prøvd med vibrator? Pluss at jeg tror det er veldig viktig å være helt trygg på partneren sin. Det er jeg, ellers hadde jeg nok aldri fått to.. sikkert ikke en engang.. Jeg vil uansett anbefale en dildo eller noe i den dur med vibrator. Det gjør nok susen, bare du prøver lenge nok og slapper av. Men så har du de igjen som aldri får... Kan jo være du er en av de? Ville ikke fortvilet likevel, tror det er mer vanlig å ikke få enn å få to som jeg...
Nina76. Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2007 Ikke før du var 20. Jaja. Jeg er 31, og har aldri engang syntes at samleie eller sex i noen form er godt. Jeg liker det ikke i det hele tatt. Jeg er veldig trygg på både meg selv og mannen min. Vi har vært sammen i 12 år, og gift i ni av dem. Vi elsker hver andre veldig høyt, og er fullstendig trygge på hverandre. Vi har prøvd både vibrator og dildoer, kondomer med knudrer, massageoljer og glidemiddler som skal ha så bra effekter, piller for økt sexlyst, masse onani for å bli kjent med egen kropp osv, men ikke noe fungerer. Det fins ikke noe kjedeligere enn å onanere, og uten glidemiddel får jeg gnagsår siden det er så tørt. Må stadig helle på mer. Beklager detaljer her damer, men jeg er så frustrert at jeg ikke helt vet hva mer jeg kan gjøre.
grå :) Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 hmmm jeg fikk heller ikke skikkelig orgasme før med han jeg er gift med. nå har ikke jeg så voldsomt greie på det, men sex og følelser har jo mye med hormoner å det går an å få sjekka hvordan nivåene på det er? vet ikke om det går. har du forresten prøvd rosenrot? det også skal jo hjelpe
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg for orgasme KUN av dusjen, og dildoen da om jeg holder på i 30min. Prøv å spyl dusj stråla på klitten og kjenn etter hvordan det er, jeg bruker vel 10min på å få orgasme med dusjstrålen. Strålen skal ikke være for hard og heller ikke for svak, prøv deg frem, jeg må skru av dusj håndtaket for å få riktig stråle (da holder jeg tommelen min på stråla), da vi hadde sparedusj, så holdt jeg bare tommelen min inni stråla for å få riktig stråle. Sett i gang å øv med dusjen, har aldri fått orgasme med mannen, synes det blir for lite stimulig, og ikke de følelsene som jeg får av dusjen, føler at dusjen er sterkere.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=15284 Har du prøvd denne? Den hvite og svarte? Den fokuserer kun på klitoris, syns det er lettere da jeg hvertfall..
roxanne Skrevet 21. oktober 2007 #12 Skrevet 21. oktober 2007 Det med seksuell lyst er betinget av hvordan hormonene i kroppen fungerer. Testosteron er et viktig hormon for den seksuelle lysten. Både kvinner og menn produerer dette, kvinner selvfølgelig mindre enn menn. Du kan få tatt blodprøve som viser om du har nok testosteron i kroppen. Hvis du har for lite kan man få tilført det bl.a. ved å bruke et testosteronplaster. Spør legen din.
Nina76. Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. oktober 2007 Oi. Rart ikke legen min har sagt noen om dette. Eller, hun er inkompetent på det meste da, så jeg er ikke så overasket. Jeg skal bestille ny time og spørre om dette. Hun har sendt henvisning til sexolog, så skal jeg altså dit en tur til. Men det er jo så sinnsykt lang ventetid, så det er vel bare å smøre seg med tolmodighet... Rosenrot? Nei det har jeg ikke prøvd. Hvordan skal det virke da? Og den kondomerilinken finner jeg ikke noe hvitt og svart på. En lilla gavepakning kommer det opp. Er den riktig? Tusen takk for at dere brur dere damer. Dette sliter mye på meg for tiden, og har gjordt det i maaaaange år.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 21. oktober 2007 #14 Skrevet 21. oktober 2007 Ja er den gavepakka. Har bare prøvd den med svart nederst. Kom ikke den opp? Ligger under leketøy for kvinner hvertfall..
klg,2 boys now:) Skrevet 21. oktober 2007 #15 Skrevet 21. oktober 2007 rosenrot er en helsekost middel som skal hjelpe til med økt sex lyst.går an å prøve.går det ikke an å kontakte sexolog på privar klinikk?går sikkert fortere,men koster kansje mere.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. oktober 2007 #16 Skrevet 21. oktober 2007 Ikke bare deg, nei...aldri hatt!:-(
Nina76. Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 21. oktober 2007 Ja private klinikker er nok dyre. Da venter jeg heller på den ordinære. SÅ lang tid kan det da ikke ta??? Skal kjøpe rosenrot. ALT skal prøves! Er det pilleform?
klg,2 boys now:) Skrevet 21. oktober 2007 #18 Skrevet 21. oktober 2007 ja er piller.hadde en episode på helsekosten der jeg jobber med en meget sint dame som kom å kjeftet opp sjefen.hun hadde solgt mannen hennes rosenrot å nå hadde han vært utro..hehe..så noe virking på noen har den ihvertfall. lykke til!!!
Januarjubel! Skrevet 21. oktober 2007 #19 Skrevet 21. oktober 2007 Du kan få orgasme! En venninne fks opplevde å måtte trene masse først, men det kom! Vær alene. Steng alle andre tanker ute, fokuser kun på en seksuell fantasi (Om du tror du ikke har noen - tenk på en sexscene i en film eller lignende som har pirret. Ikke sensurer deg selv -det er kanskje der problemet ligger?) og bruk hånden. Om du ikke klarer det, ikke få panikk - prøv igjen senere. Skjønner at det kan være vanskelig med fire "avleggere" men prøv å få litt tid alene, før mannen går og legger seg fks. Lykke til!
Nina76. Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 21. oktober 2007 Det er lett å finne tid. Minsten er snart 5 mnd (må oppdatere profilen) og legger seg tidlig. De andre er store og kan passe seg selv. I tillegg har vi tre sett med besteforeldre som passer ofte (mannen min sine foreldre er skilte og begge er gift på ny). Onani er bare så ufattelig kjedelig. Det er på ingen måte godt, og det er morsommere å vaske doen. Hehe. Det er bare så utroilig kjedelig. Selv om jeg setter på en film, leser en erotisk novelle, blir stimulert av mannen, hva som helst. Jeg blir ikke våt engang.
Januarjubel! Skrevet 21. oktober 2007 #21 Skrevet 21. oktober 2007 Det høres ut som det kanskje har utviklet seg til noe som er psykisk betinget, det at du ikke får orgasme. Det er ikke fysisk iallefall. Du har kanskje innerst inne bestemt deg for at det ikke går? - ubevisst altså. I såfall vil løsningen måtte være å snu denne måten å tenke på. Det er sikkert ikke lett og der kan jeg nok ikke hjelpe deg, men det skulle ikke være umulig. Så fint at du skal til sexolog. Dette er verdt å jobbe med! Jeg husker min første orgasme med mye større glede enn første gang jeg hadde sex!
Nina76. Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 21. oktober 2007 Ja det er godt mulig det har gått så langt at det stopper opp psykisk også nå. Jeg tar med selv i å tenke "hva er vitsen" hver gang jeg forsøker å tvinge med selv til å onanere. Jeg håper sexologen i såfall kan hjelpe meg med det. De bruker jo å ha peiling. :-) Men jeg tørr ikke utelukke at det kan ligge noe fysisk i det også. Det fins jo noen som har fysiske hindringer. I den form at de har for lite av hormoner, testosteron og den biten. Det er kanskje et lite håp fra meg dær. Det hadde vært deilig om de fant noe slikt som enkelt kan fikses. Eller i hvertfall gi meg nytt håp og ny tro på at dette kan fikses.
Januarjubel! Skrevet 21. oktober 2007 #23 Skrevet 21. oktober 2007 Du er garantert ikke den første som går til sexolog med det problemet! Dette ordner seg skal du se:-)
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 21. oktober 2007 #24 Skrevet 21. oktober 2007 Du er nok ikke den eneste... Den finnes 2 forsjellige orgasmer da....eller sikker flere..jeg er ikke akkurat en sexolog:-) Jeg for sjelden den ene for og si det slik ( altså orgasme bare ved at samboer er inni deg....) Den andre går bra hehe:-)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #25 Skrevet 21. oktober 2007 Det finnes også orgasme olje/krem til og smøre på klittoris... den funker den ....ha på litt også koser du deg .. du kjenner at det blir varmt og kroppen din koker men bare fortsett for til slutt så eksploderer du .... :-) Dette ble kanskje litt personlig men skitt au :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå