Gå til innhold

Litt ekkelt spørsmål...

nanna 71

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde noen av dere lys rosa crinone-rester av og til og likevel var gravid? Jeg er på rugedag 5 og har hatt litt sånnt lyst rosa ekkelt.... Også har jeg (helt siden innsett av egg) hatt sterke murringer over skambenet. Hadde ikke sånnt med sist forsøk som var negativt, men det kan vel variere. Hjelp meg litt da? ;) Litt symptom-freak nå:: Hehehe oresten gratulerer så masse med graviditetene deres!! Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Nanna 71

Jeg hadde alt fra lyserosa til mørkebrune rester hver dag i rugeperioden (i varierende grad). Dette gav seg rundt testetider, men kom igjen noen dager/kanskje en uke(?) etter. Utrolig skummelt!!

For meg var det i hvert fall et godt tegn, selv om jeg dømte forsøket ned og hjem stort sett hele tiden:-) Jeg kan også nevne at jeg hadde mensmurringer hver eneste dag, også dette i varierende grad. Dette har faktisk ikke gitt seg, og fremdeles (i uke 36) kjenner jeg på de samme murringene:-) Det er et godt tegn. Livmoren jobber på spreng:-)

Lykke til. Krysser fingre for at du lykkes!

Skrevet

Tusen takk for svar.. Det rare er jo at jeg virkelig føler meg gravid (har barn fra før lang på den vanlige måten;), og kjenner igjen litt), så det kan jo være jeg er det selvom crinonen er litt farget av og til.. Har ennå noen dager igjen til test, og skal prøve å ikke ta den før jeg virkelig skal. Hva er vitsen egentlig. Man kan jo ikke gjøre noe mer fra eller til om man tar den før;) Spenningen varer jo bare litt lengre med å ikke ta den. Det er litt betryggende å høre at det er flere å som hadde lys rosa crinone da.. ;) og som er blitt gravide. Ser du er høygravid..? Hvor lenge igjen da? Lykke til=) Klem

Skrevet

Jeg hadde rosa crinonerester og mens-murringer, og jeg var gravid:-)

Håper at det er et godt tegn for deg også!

Lykke til:)

Skrevet

Alt fra lyserosa til kaffegrutlignende brunsvart hadde jeg... Ufattelig ekkelt! Murringer over skambeinet kan vel høres litt ut som mensmurringer, synes jeg...? For meg var i hvert fall mensmurringer et positivt tegn. Testet positivt allerede på rugedag 8. Nå venter vi smått om bare 4 uker. Masse masse lykke til til deg!! ;-)

Skrevet

Tuuuusen takk for svar jenter. Håper jeg snart kan liste meg inn til dere;)

Dette er skikkelig berg og dalbane må jeg si... Plutselig siden i går kommer det bare hvite rester, og har kjent på tappen at den er blitt helt myk og skørre enn før. Blir sprø av detta;) Men så tenker man i det ene øyeblikket at Yesss nå er jeg gravid, for så i neste å bare være deppa og tenke at nei det her gikk nok ikke. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...