Gå til innhold

Mutsy som ekstra vogn?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har teutonia mistral vogn og er veldig fornøyd men vurdere å kjøpe mutsy 4 rider som ekstra vogn. MÅ ha 4 hjul ellers blir samboer så sinna og grunnen til jeg vil ha en til er å ha forhjul som svinger. Prøvde det i butikken og det er SÅ masse bedre og trille! Hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10694045-mutsy-som-ekstra-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har bare prøvd den mutsy'en med svingbare hjul bak. Men av innlegg her inne, virker det som bagen er liten og heller nedover, sittedelen kort, og vognen blir fort skrapet opp. Babyshop har visstnok sluttet og selge den fordi importøren (stera) ikke tok klagene alvorlig.

Ville heller sett på teutonia fun, teutonia mistral s (svingbare forhjul), x-lander eller emmaljunga city jet eller city cerox 360.

• 2 uker senere...

Jeg har en gutt på 7 mnd og vi har mutsy urban rider. Er virkelig kjempe fornøyd. Gutten min er stor for aldreren, 11 kg og 72 cm, og alikevel trengte vi ikke bytte fra bag til sprtsedel før han var 6 mnd (men jeg har hatt vårbarn og ikke trengt store poser i bagen da) Vognen er veldig lett å ta opp og ned og den veier lite. Jeg har adaptere slik at maxi cosi bilsetet mitt går rett på understellet. Det er virkelig SÅ praktisk!! Bagen vår hellet også litt nedover, men det er ved beina og det har ikke vært til noe ubehag for barnet sånn vi har sett det.

Jeg anbefaler mutsy. En stabil firhjuling som svinger med hjulene slik at du lett kan kjøre mellom stativene på butikken.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...