Gå til innhold

Sover deres babyer alltid på ryggen?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sjangs til å få henne til å sove på ryggen. Da skal hun ihvertfall være stuptrøtt! Men med en gang jeg legger henne på siden, roer hun seg. Noen ganger får jeg snudd henne på rygg når hun er sovnet, men ikke alltid..

Hvordan er deres barn?

Fortsetter under...

Jeg legger henne alltid på ryggen og ofte blir hun liggende slik. Men omtrent like ofte vrir hun seg lett over på siden. Siden hun ligger mer mot ryggsiden enn mot fronten er jeg ikke så bekymret. Hun er jo så liten og kan ikke rulle over på magen enda. Helsesøster sa at hun alltid skal legges på ryggen. Da jeg fortalte hvordan snuppa vrir seg over mot siden sa hun at det får jeg nok uansett ikke gjort noe med...

Jeg har vært på helsestasjonen i dag. Spurte helsesøster om dette, og hun sa at jeg må legge snuppa på en sånn måte at hun ikke vil kunne vippe over på magen, men heller på ryggen. Må passe på at den armen ligger nedpå madrassen ligger godt ut foran henne. Hun må ikke ligge på denne armen, for da er det lett for at hun vipper rundt på magen.

Det var uansett best visst hun lå på ryggen, men bedre å ligge på siden enn på magen :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...