Gå til innhold

ikke les dere som ikke vil høre om sa


kaos83

Anbefalte innlegg

hei

Jeg sitter her og vet ikke om jeg er gravid eller ikke. Igår fikk jeg en følese av å måtte bæsje og satt meg på do og hele doen ble fylt med blod. Det stoppet etter et par min... Men så har jeg hatt smerter etter det men de kommer og går og av og til tar det flere timer mellom hver gang...

KK ville ikke ta imot meg fordi sannsynligheten for at det var noe barn der enda var ekstrem liten... Hvordan kan de si noe sånn og bare la meg sitte å vente. arg.. Noen som kjenner seg igjen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg ikke helt igjen, men jeg kan si at du må da få en time til gyn. med ul. Ring i morgen å si at du er helt uttafor, jeg vil ikke tro du lyver om du sier det. Jeg bor nærme sykehus der jeg vet at det er leger for å ta akutt timer og dette er etter min mening det.

 

Har mistet selv men fikk da komme inn for å sjekke med en gang jeg ringte og fortalte at det kom blod.

 

Stå på, og husk at det kan gå bra om du har blødning, men det må du få sjansen til å sjekk. Helsenorge skal ta vare på hele mennesket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes da veldig spesielt ut... tror ikke det er normalt. Jeg ringte legen min og sa at jeg blødde litt, og var bekymret.. og da fikk jeg komme til ultralyd med én gang. Syns du skal stå på ditt, og kreve at du blir tatt vare på i en sånn situasjon!

 

Tenk positivt selv om det er vanskelig - mange styrtblør i starten, så det kan være du fremdeles er gravid. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. det kommer brunt blod på papiret hvergang jeg tørker meg nå og slim og greier... ååå dette er ikke kult. uvissheten er værst:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk hørt om flere som får denne behandlingen her i bergen, men syns det er helt uhørt... legen på legevakten prøvde så godt han kunne å få meg inn på kk men de nektet, så han la på tlf snudde seg til meg og sa at de hadde det veldig travet på kk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg vet det.. :-( Syns så synd på deg! Ring legevakt i morgen, og si at du blør.. lyv å si at du har smerter, så er de nødt til å ta deg inn! De kan ikke la deg sitte å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, jeg styrt blødde i går og ringte sukehuset og sa at jeg kommer, men er under sykehuset pga risikosvangerskap.men vet at for å få ting til å skje må en være sta.-) men jeg hadde hjerteaktvivitet og blødde utenfor..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du snakker om KK Bergen... De ville ikke ta imot meg heller, jeg hadde smerter i magen, og LEGEN min ringte åba dem ta i mot meg. Hvis du ber fastlegen din ringe Tangen i Åsane senter, tar han imot deg pådagen, og du betaler ikkenoe heller.Ønsker deg alt godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det jeg har faktisk klart å grine meg til en henvisning til han på Åsane senter. Så satser på å få komme til i morgen. SYns bare det er horribelt at de kan la folk gå på denne måten..

Men hvordan gikk det med deg Mops?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er forkastelig jeg også. legen min skulle sende skriftlig klage:)

 

Vet ikke hvordan det har gått enda, skal inn påny ul på onsdag. Håper og tror at alt er ok,men at jeg er kortere på vei. Sist fant Tangen en cyste på eggstokken min. -var sannsynligvis den som trøblet segog gjorde vondt.

 

Til trøst for deg, så har jeg blødd med alle mine barn, og de er friske ogfine og alt gikk fint. Det er jo ingen garanti, men vi får bare prøve å være positive:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki da ønsker jeg deg lykke til:)

krysser figrene for deg...

Jeg har ikke lyst å gå på ul i morra... Lurer på om det går an å kjøpe en gravid test og hvis den blir neg så er det greit liksom...

 

Men skjønner ikke hvorfor de sier at vi har nok mistet når det da tydligvis ikke er sikkert i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...