Gå til innhold

magen!


Gjest

Anbefalte innlegg

Magen min er så oppblåst allerede nå! Noen andre som opplever det? Jeg prøver alt jeg kan for å holde den litt inn. Vil ikke bli avslørt ennå og jeg vil heller ikke bli tatt for å være en av de som presser ut magen for å se gravide ut.. jeg ser egentlig helt fjern ut! Dette er min første! hahaha! Noen flere som føler seg fjerne med oppblåst mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler også at folk som vet jeg er gravid tror at jeg prøver å se mest mulig gravid ut ved å presse ut magen ;) Men det er ikke riktig. Jeg er bare så oppblåst (ikke luft heller, magen er bare hard som en ballong). Føler at hele kroppen min sveller..... ikke mye å gjøre med det heller, men takk Gud for tights og tunika-mote :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mage med en gang... Først oppblåst, men gikk aldri ned igjen. Nå er jeg i uke 23 og har gått opp 10 kilo. 3 av dem kom før uke 7... Vanligvis slank. Kjøpte mammabukse i uke 9, og har sett gravid ut hele tiden uten å prøve. På min jobb visste imidlertid alle det med det samme, siden jeg ikke kunne gjøre de samme arbeidsoppgavene som før, så gjorde ikke så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kjenner mæ igjen der ja!! sjefen min lo av mæ idag å sa at slik brukte ikke magen min å være......... den kom æ te å få problem med å sjule noe lenger :) e da 10+3 idag tihi :) :) å æ prøve å holde den inn men de går ikke,presser den heller ikke ut :) :) bra vi e flere med de probleme tihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mage og måtte kjøpe meg mammabukse nå i uke 8. Vet det er fordi jeg har mye luft og knallhard mage,- men mage er det jo. I tillegg har livmoren strekt seg ganske mye. Er mitt 2. barn, og da får en hvis tidligere mage. Drikker Lactulose for å få av meg! Er så redd jeg skal bli en dundre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forrige svskap gikk jeg opp 6kg de første 8 ukene... det var fælt!! har mage nå også, fikk som ei over her også beskjed av sjefen min at nå kunne jeg godt si det;)

Skal på ul på onsdagog høreom alt står bra til inni der, og får vite da ca hvor mange uker vi er på vei. tipper 8 da... Håper alt er vel, og sier det ikke til noenfør uke tolv. Selv om jeg hadde tenkt å prøve å holde det hemmelig fram til jul. Noen fordeler har man jo med å være lubben i utgangspunktet. heheheh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja merker det allerede jeg å att den er råoppblåst etter middagen

å jeg er bare i 4. uke...

klarer jo ikke å holde den inn heller,er jo ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+2 og har allerede mage. Får ikke på meg mine vanlige bukser. Ser ganske gravid ut. Hadde tenkt å holde det skjult en stund til, men blir litt vanskelig. Er redd at folk skal tro at jeg presser magen min ut. Føler meg egentlig mer tykk enn gravid. Gleder meg til magen blir litt fastere. Mistet i uke 11 sist, så er litt spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...