Gå til innhold

Hva skjer med meg!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter her i sofaen og griner og griner.. Jeg vet bare ikke hvorfor! Jeg blir rørt av hva dere skriver, selv om det egentlig ikke er noenting å være rørt over. Godt jeg er alene i huset... Jeg vet VIRKELIG ikke hvorfor jeg griner... Noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt hva du mener, ja :) Snakket akkurat i telefonen med mamma som fortalte at hun og pappa hadde tent hvert sitt lys for meg i en kirke i Roma (de var på ferie der).

 

Hun sa: "Da vi sto med hvert vårt lys så kikket jeg på pappa og sa: Du vet hva vi tenner lys for nå ikkesant? Så tente vi lys for deg da vet du vesla, og for at alt skal gå bra denne gangen". Ble så rørt at jeg ikke fikk sagt noe i telefonen... Har mistet to ganger før og er endelig gravid igjen, så dette rørte meg skikkelig.... snufs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var merkelig å lese. Jeg er så uheldig at jeg har spontanabort mens kjæresten min er på ferie i Roma med noen venner. Jeg ringte kjæresten min og fortalte hva som har skjedd. Og når han nå ringte meg for å trøste, fortalte han at de alle sammen hadde dratt til den eldste kirken i Roma for å tenne lys for meg og barnet.. At munken der hadde bedt for oss, for å gi oss styrke til å komme oss gjennom dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...