Gå til innhold

BIM-TREFF i November??

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Heisann der :)

Jeg er med på et treff, men gjerne ikke over helgen...kort varsel -skal settes igang mandagen den 5 nov...så da blir jeg litt "opptatt"... Så dere andre som har baby i magen -eller nettopp fått baby - hinter til ei jeg besøkte i går ;) bli med på treff..... koselig med treff :)

-S

Annonse

Heisann jenter :)

Lukas kom sist mandag (5.nov). men tenkte kanskje jeg kan dukke opp på treffet den 15 likevel...er vel ingen som har noe imot en liten baby ;) hvis jeg ikke dukker opp er det nok fordi småen har holdt meg våken hele natten...han liker visst det han :)

Hei...bare meg igjen... jeg var skikkelig klar for treff - men så ikveld så åpnet jeg øynene mine litt ekstra og oppdaget at treffet er kl. 20.00, tenkte ikke over klokkeslettet fordi de andre treffene jeg har vært på har vært til dagtid.....så da må jeg dessverre melde pass. Skitt og... :( Men hvis det tilfeldigvis skulle endres på tidspunktet så si gjerne ifra ;) Kan bare ikke ta med småen så sent, og kan heller ikke la han være alene uten meg og "maten"...

Kos dere jenter :)

jeg var skikkelig giret på treff. fikk høre om treff av "sol og varme". men kl 20 på kvelden passer dårlig når man har et lite nurk som trenger maten sin og prøver å få inn litt leggerutiner. hvis dere skjønner. jeg bor på hisøy og har en baby på 5 uker.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...