Stoltmai mamma:) Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Hadde ultarlyd nummer 2 i går, er 11+3, det va så fantastisk og se bebisen min, helt utrolig, armenr og bein flaksa rundt, og hjertet slo som bare det, fikk 4 bilder, hadde ike forventet meg å se så mye, men så jo alt så godt, stor forskjell siden ultralyden i ue 7... fått ny time i november, så gleder meg kjempe masse måtte bare dele litt glede med dere..... ha en fin kveld alle sammen...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 gratulerer med deg gode følelsen der da kan jeg spørre hvorfor så mange ul? hva så du i uke 7? og var det innvendig eller utvendig ul? sorry mange spm altså...
Stoltmai mamma:) Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Hei.. den første ul ville jeg for å se at det va liv, har mistet før, så måtte bare vite at alt stod bra til, så fostersekken i uke 7, med en liten bønne lignenes ting,ikke no spess, men fikk se at hjertet slo.. Spuurte om e kunne komme tillbake rundt uke 11-12, og det va ikke no problem, når jeg va der i går spurte legen om jeg ville ha en til før den på sykehuset i uke 18, og da sa jeg jo seff ja, hehe, betaler ingenting for ultralyden, kun for bildene, betaler 100kr, når jeg får bilder... Begge gangene va innendig ul, og hadde med meg samboeren min, ganske spesielt for han å se... rørende øyeblikk
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 tok du kontakt med sykehuset bare da eller? jeg har jo mistet to ganger selv så er rimelig spent på hvordan det går inni der med min lille... sambo ville gjerne være med på alle ul jeg skal på og det er jo ingenting som er bedre enn det.. å dele et slikt øyeblikk... takk for svar og gratulerer
Stoltmai mamma:) Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2007 va ikke på sykehuset og hadde ul, går til en spesialist innen gyn, men det er bare å bestille time hos en lege som har ul apparat.. Unner alle å se babyen sin, deilig å bli litt mer avslappet når man vet det er liv... håper dere får ul, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå