mamma sin kompis Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Ja, det lurer jeg oxo på. Tror jeg er 4 uker på vei, og er meget oppblåst. Så oppblåst at jeg later som det er skikkeli gravidmage. KOser med bønna Men har hørt at magen skal komme fortere ved 2 gangs enn 1.
mamman te JM og M Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 æ e 10+3 nu å sjefen min kommenterte magen min idag,mente æ fikk problem med å skjule den noe mye lenger.................tihi fikk ikke mage før æ var over 4 mnd på vei sist............ så dette kan bli innteresangt å se hvordan magen fortsetter å vokse!!!!!!!!! tihi
Januarbaby2014 Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er muligens også rundt om 4 uker på vei, har Skikkelig oppblåst mage!! Føler at folk ser på magen allerede, de tror sikkert at jeg bare har noen få mnd. igjen! Hehe.. Har vel like stor mage nå som det jeg hadde første gangen da jeg var 6 mnd på vei.
Vivitex *har fått ei jente* ;D Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Da jeg var gravid med nr 2 måtte jeg begynne å bruke mamma-klær når jeg var 3 mnd på vei. Magen kom veldig fort. Nå er jeg 10 uker på vei og oppblåst som bare det...føler at alle ser det, men det er sikkert bare innbildning ;o,
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er i min 12 uke med nr.2 i magen og har ingen mulighet til å sjule magen, alle kan se det uansett hvilke klær jeg bruker.
Smånetta 14.mai Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg vil også! 11+5 med nr to og knapt litt mage. Går fint inn i alle buksene og det har jeg IKKE lyst til lenger. Har lyst til å se at jeg er gravid, nå. Alle vet det jo allikevel. Jeg vil være tjukk!
polarn & pyrene Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Er nå rundt 10 + 5 eller noe med nr 2. Har veldig problem med å skjule magen den kom plutselig en morgen for noen dager siden.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 er nesten 10uker på veg og man ser det godt.Men har ikke fått no kommentaer på det enda. Men får vondt når jeg ligger på magen nå..og det er rart..det gjorde jeg ikke med første mann får langt over 20uker på veg. Men skal prøve og holde det hemmelig enda en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå