Gå til innhold

Baby i April?

:) AprilSkatt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jenter!!

Er det mange her som skal ha baby i april eller? Selv har jeg termin 28, men den kan jo endres når jeg skal på ordinær ul. Men jeg tror heller at jeg kan få termin før enn etter, derfor håper jeg at jeg holder meg innenfor april.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei. jeg har faktisk termin 21 april å jeg gleder meg kjempe mye. er da bare en uke lengere på vei enn deg jeg da, å det er så morsomt å se hvordan de forandrer seg uke for uke:) å om tre uker får jeg vite kjønnet:)

Skrevet

Så gøy å høre at dert er flere enn meg som har temin i april.. :) Jeg gleder meg kjempe masse! Hvertfall nå som jeg kan se at magen har begynt å vokse.. Tihi! Jeg fikk ikke time til ordinær ul før 28 nov. Syns det er så lenge å vente,, sambo er sikker på at det er ei lita jente, men jeg har ingen følelser selv!

Hvor i landet kommer dere fra da? Selv er jeg fra Akershus..

Skrevet

Hei:) Jeg er gravid med vår første barn og har termin 24.april:) Skal ikke på UL før 4.desember(da er jeg 20 uker). Syntes det er aalt for lenge til! Men var hos jordmor i går og fikk høre hjertelyden for første gang. Det var helt rørende!:) Ellers så bor jeg i stavanger:)

Skrevet

har termin den 25 (ul termin) mne vis æ får kraftig svangerskapsforgiftng igjen, vet vi ikke når vi får babyen vårres:S er veldig irriterende å ikke vite det! legen sa at vi får før termin uansett, men han hadde ingen garangti for når det kunn skje, kun skje mellom januar og april.

Skrevet

Koslig at det er flere i april! Synd vi bor så langt unna hverandre.. Hvis ikke så kunne vi møttes! Håper alt er bra med dere, og at svangerskapet går bra!

Lykke til alle sammen! Må høre hvordan det går med dere underveis da!

:):)

Skrevet

har mens-terminen i slutten av mars, men ul termin er 3. april.. tror selv den kommer rundt den 5. da:)

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg har termin 27 april ,men er ganske sikker på at hun vil komme før tiden, de sier ofte andre mann kommer tidligere, med min første så fikk jeg han på termin dagen:) og det gikk fort, så håper det stemmer det jordmor sa etter fødselen, fikk jo beskjed om med en gang jeg kjente de første riene måtte jeg bare komme full fart opp på kk for denne fødselen ville gå kjempe fort.

• 1 måned senere...
Skrevet

heisann! har termin den 29 april:P

(bor i kristiansund)

Skrevet

har termin 14.april:)

men tror den kommer i begynnelsen av april:D

Skrevet

29 April har jeg termin:-)

Skrevet

ja jeg skal ha 5 April blir ei lita snuppe:)

Skrevet

Bor forresten i Porsgrunn

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...