Gå til innhold

Hvor lenge etter IKM kan man teste positivt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som er gravide, hvor lenge etter IKM testet dere positivt? Jeg er nå ti dager etter IKM, men får negative tester. Siste tok jeg på torsdag, da var det åtte dager etter IKM. Nå hører det til historien at jeg fikk mensen når jeg skulle, men jeg kjenner meg så gravid. Vet at mange får mensen selv om de er gravide og det var ikke en normal mens. Hadde mer smerter enn vanlig og de varte i to dager.. Nå har jeg masse stikninger i magen og er småkvalm og uvel. Og nei, dette er ikke innbildning fordi jeg ønsker så sterkt å bli gravid. Jeg har EL i helga, så er positivt innstilt på en ny PP. Min tredje. Men spm var altså , hvor lenge etter IKM kan man teste positivt? Går det an å være gravid selv om man får negativ test to uker etter IKM feks? Dette ble gruelig langt. All ære til de som har giddet og lest helt hit. God lørdagkveld til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja man kan være gravid selv etter to uker etter IKM uten positiv test.. kan være du produserer hcg tregere enn andre.. dette er individuelt...

ta deg en tur til legen om du er usikker og ta en blodprøve...

 

god kveld til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fortsett å¨ta tester jevnlig fremover. Jeg gikk til legen for å ta blodprøve fordi jeg var veldig på overtid. Den var negativ, og jeg tenkte at det var andre grunner til at jeg ikke var gravid.. Dette førte til at jeg oppdaget svangerskapet ganske sent, og levd som gravide ikke bør gjøre kan du si... Bare vær obs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...