Gå til innhold

Nå er det endelig min tur.Jippi bare hundre dager igjen.


snikers

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg feire med mandel pudding og rød saus.De to siste ukene er jeg blitt hektet på puddinger.Dere må ha en fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Hehe - mandelpudding og rød saus=) Det var en morsom "dille".

Gratulerer med passering av den magiske grensen - 100 dager er en milepæl! Selv har jeg 88 dager igjen nå, og syns gravidlivet er deilig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer snikers:) 85 dager igjen hos meg nå og bare 12 uker til termin. Det er jo ingenting:) Det ble pudding og ikke sjokolade denne gangen altså he he...Ser det skal være treff på torsdag. Skal du være med? Jeg kan heldigvis denne gangen. Hadde vært koselig å møtes igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker heih og dere andre.Ser dere er litt lengre enn meg i svangerskapet.Det er deilig og gå gravid.He he..Ja er blitt hekta på pudding denne gang og ikke snikers.Har planer om og reise til stavanger og se på vogner og andre baby ting på torsdag.Har fått mange gode tips om bra baby butikker der.Men må kanskje utsette turen.Skadet meg i bekkenet på fredag.Uforesette bevegelser på jobb.Men uansett prøver jeg og komme på Egon på torsdag.Det er veldig kjekt og møte andre i samme situasjon,og vi kan jo få det så gøy i tiden fremmover.snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...