Gå til innhold

Hemorider


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er hemorider vondt? Kan man ha det uten å merke det? Jeg har en klump rundt analen som ikke er vond, men stor til tider.. Er dette hemorider tror dere? Det er jo litt ubehagelig, men ikke vondt. Går det bort av seg selv? plis svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være en hemoroide. Det kan være vondt hvis den ligger sånn til at den liksom blir skvisa når du bommelommer. Jeg hadde hemoroider forrige gang. Var ikke kjempevondt, bare ubehagelig. De ble borte etterhvert da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert hemoride ja. Kan bli vonde etter hvert. "Dytt" den inn når du har vært på do. Knip masse og ligg gjerne med rompa i været en stund for dagen. Blir det ille, tar du en kald klut på. Hemorider er jo en hevelse. Skal behandles som det også.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg også lurer på om jeg har fått hemorider. Kjenner en slags bløt klump (utposning) ved åpningen, som jeg prøver å dytte inn. Noen ganger merker jeg blod på papiret og i do. Normalt??

 

Har en sånn salve jeg har fått anbefalt. Har dere noen erfaringer med behandling, evt om det går vekk av seg selv når ungen er ute?

 

Håper på raskt svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre erfaring med hemorider :(

 

Tror jeg har hatt innvendige hemorrider. Merker det ved at det gjør vondt å gå på do, gjerne kan jeg ha hatt litt forstoppelse et par dager, og det kan føles vanskelig å gjøre nr 2. For meg har det vært helt vanlig med blod på papiret etterpå.

 

Jeg har hatt god erfaring med å bruke stikkpille. AlkosAnal tror jeg de heter. Det kan svi litt i starten, men symptomene gir seg raskt. Har ikke prøvd krem, men antar at det er like greit når de er utvendige.

 

pillene fåes reseptfritt på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...