Gå til innhold

Hvilken vogn skal DERE ha til vinterbabyen deres?


tiltiderensom

Anbefalte innlegg

Her er det kjøpt inn ny fin Brio Kombi. Har hatt brio til de forrige to og vært kjempefornøyd.

 

Når det gjelder Basson, så har jeg flere venninner som har vært misfornøyd... Trekket falmer og nupper, og vognen knirker. Men det er jo noen år siden de kjøpte sine vogner, så de er jo gjerne blitt litt bedre etterhvert. Ser veldig fine ut. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt emmaljunga 3 hjuling med hard bag (city bag)og sportsdel (cangaroo) til bruk fra han blir rundt 6 mndr. Veier kun 9.5 kg, i motsetning til emmaljunga duo edge 4 hjuling som veier nesten 20 kg. Vogna jeg har kjøpt er bredere og kortere enn teutonia spirit S3 3 hjuling-ei vogn som også lå på vurderingslista. Minuset med vogna som jeg har kjøpt er at sportsdelen ikke kan vendes begge veier, slik at den lille hele tiden er vendt framover. Noen små kan føle seg utrygge når de ikke ser den som triller, men jeg håper og tror det skal gå bra i og med at de fleste babyer sovner av under trilleturen likevel. Er iallefall kjempefornøyd med at jeg slipper å ha ei tung vogn å styre med. Vogna er også smal og fin. Når det gjelder høyden, kan håndtaket reguleres oppover i forskjellig ledd, slik at pappaen også kan ha det ergonomisk bra når han triller. Er veldig fornøyd og vogna ser veldig bra ut! Får dessuten plass til den gode skinnposen...og babyen vinterstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært å sett på simo sine vogner, men blir vel til at vi bestiller en basson roma duo! syns det virket som en veldig grei vogn jeg:) enkel å demontere også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi klart å bestemme oss, endelig!!!

Og det ble en helt annen enn vi hadde tenkt i utgangspunktet. En Gesslein Future kombi vogn! Vi bor i Finland, og den selges visst mye av her, går for å väre en kvalitetsvogn.

 

Den er tysk lagd, lavere enn Simo, höyere enn Teutonia. Har fire hjul. Kan vendes begge veier, har håndtak som kan justeres i höyden og som kan 'knekkes'. baggen er en fast myk bag. Det fölger med to sett hjul: fire vanlige store hjul (til vinterföre), og et sett mindre forhjul som er svingbare (vår, sommer, höst, kjöpesenter osv.). Man kan få adaptere slik at man kan sette på Maxi Cosi bilsete. Den hadde fin handlekurv, og flere morsomme finesser (lommer og lufte åpninger for sommeren). Den har full ligge og sittestilling, og justerbart fotbrett. Veier 15 kg med alt på, men hver del var ganske lette hver for seg. Vi valgte en kobberbrun farge med litt skimmer i. Falt for den begge to og gleder oss til å få den hjem i begynnelsen av desember!!!

 

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt en veldig fint brukt brio kombi 06 modell, gleder meg til å ta den i bruk. Har også en OTH urban jungle fra før som sikkert kommer i bruk på sensommeren, er nemlig favorittvogna til samboeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...