Gå til innhold

noen som venter barn med en annen enn faren til nr1 f.eks?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg venter nummer fire med pappa nr 3. Jeg fikk min første som 17 åring, hvor jeg ikke var i et forholde. De to minste guttene mine fikk jeg i et 10 års langt forhold, men som røyk pga mange vonde årsaker. Nå har jeg vært sammen med min kjære i to år og jeg er nå gravid med mitt fjerde, men hans første barn.

Planlagt.

Det er nok masse reaksjoner, men dem om det. Jeg skjønner jo at kjernefamilien er best, men enkelte ganger går det ikke sånn og sån er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 2 med pappa nr 2:) Og det går helt fint..litt rart, tenker da emosjonelt. Hva sier dere? Ellers er alle bare harmoniske her:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oki, kan si at jeg er anonym da... trodde kanskje ikke det var noen i samme situasjon som meg...

godt at jeg ikke er alene...

takk for ærligheten deres jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 2. med pappa nr 2. Han er en kjempeflott stefar og gleder seg til å få barn m meg nå. Føles veldig riktig:-) Sist var det ikke planlagt, mens det er det nå- det gjør det også veldig bra. Ellers tar vi det som det kommer. Det blir nok litt rart at mitt barn reiser til sin far annenhver helg når vi har fått et nytt barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dattern min er veldig glad i sambo, da henne ser han myyyye mer enn sin egen far...

men hvordan blir det når han får sin egen?? han sier at vesla mi er jenta hans, men hva om vi får ei jente til da...

noen med erfaringer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter mitt barn nummer 2 med pappa nummer 2.. derfor er det også blitt ett stort hopp mellom første og andre mann. Storesøster er 7 år. Hun gleder seg veldig... Hun har en bror hos pappa nummer 1 som er 2 år. Her kunne det gått i surr, men det går overraskende bra.:)

 

Bare gleder oss hele gjengen. Pappa nummer 2 teller oss som snart 4 uansett. Han bryr seg veldig om storesøster.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...