Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er i uke 7-8, og har så dårlig matlyst til tider.. Er liksom ingenting jeg har lyst til å spise, og jeg har ihvertfall ikke lyst til å lage mat selv... Er ikke kvalm, så synes det var litt rart.. Noen som er i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det ja! Er nå 11 uker, så det har begynt å bli bedre. Men da jeg var i uke 7-8-9 hadde jeg det akkurat som deg! Hadde ikke lyst på noe mat, men var jo sulten..og tanken på å lage middag orket jeg ikke! Var heller ikke særlig kvalm, hadde bare ikke matlyst! Kjipt det der...men hjelper å få i seg mat syns jeg! Har det litt sånn ennå, så det blir et par turer til McDonald`s =)

Skrevet

Sliter max med matlyst og har gjort det i 5 uker nå (er 9+6..) håper virkelig detta snart bedrer seg. Blir nemlig skikkelig kvalm om jeg ikke spiser så det hele er ganske pes!

Og hjelp så mye søppel man putter i seg for å unngå den kvalmen.. pølse, mc'ern osv.. uff :s

Skrevet

sliter med det selv omdagen. Ingen ting ser godt ut og ingen ting lukter godt.

Kvalmen har gått over form min del og jeg er i uke 11.

Med min förste var det stikk motsatt, jeg frosset i mat.

Skrevet

Noen som kan smitte meg?

Jeg er så kvalm at jeg må spise for å døyve kvalmen.

Skrevet

jeg er bare 4+5 men eier ikke matlyst i det hele tatt....

men er ikke kvalm eller noe, bare null lyst på mat..

Skrevet

Beroligende å høre at det er flere enn meg.. Selv om jeg ikke er glad for det! Håper dere alle får igjen matlysten snart.. :)

Dette er mitt første svangerskap, og trodde ikke at det ville bli sånn.. Var veldig opptatt av å spise kjempe sunt i tiden før jeg ble gravid, men nå føler jeg at jeg spiser altfor lite og ikke akuratt så sunt heller.. Siden mannen min ikke lager mat i det hele tatt, går vi ofte ut å spiser..

Forhåpentligvis varer det ikke så altfor lenge for noen av oss! :D

Skrevet

Her så er det ikke matlyst i det helle tatt..glemmer litt og spise noen ganger.Og så kommer jeg på det og spiser bare for og spise.Har spydd en del men gir seg litt no..er 8+5 i dag..og håper jeg berger resten av svangerskapet.Har en gutt på 5mnd og spydde til siste enda med han og lå på meg kun 4 kg med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...