Gå til innhold

Dårlig matlyst!


Hanne..

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er i uke 7-8, og har så dårlig matlyst til tider.. Er liksom ingenting jeg har lyst til å spise, og jeg har ihvertfall ikke lyst til å lage mat selv... Er ikke kvalm, så synes det var litt rart.. Noen som er i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til det ja! Er nå 11 uker, så det har begynt å bli bedre. Men da jeg var i uke 7-8-9 hadde jeg det akkurat som deg! Hadde ikke lyst på noe mat, men var jo sulten..og tanken på å lage middag orket jeg ikke! Var heller ikke særlig kvalm, hadde bare ikke matlyst! Kjipt det der...men hjelper å få i seg mat syns jeg! Har det litt sånn ennå, så det blir et par turer til McDonald`s =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter max med matlyst og har gjort det i 5 uker nå (er 9+6..) håper virkelig detta snart bedrer seg. Blir nemlig skikkelig kvalm om jeg ikke spiser så det hele er ganske pes!

 

Og hjelp så mye søppel man putter i seg for å unngå den kvalmen.. pølse, mc'ern osv.. uff :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter med det selv omdagen. Ingen ting ser godt ut og ingen ting lukter godt.

Kvalmen har gått over form min del og jeg er i uke 11.

Med min förste var det stikk motsatt, jeg frosset i mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare 4+5 men eier ikke matlyst i det hele tatt....

men er ikke kvalm eller noe, bare null lyst på mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beroligende å høre at det er flere enn meg.. Selv om jeg ikke er glad for det! Håper dere alle får igjen matlysten snart.. :)

Dette er mitt første svangerskap, og trodde ikke at det ville bli sånn.. Var veldig opptatt av å spise kjempe sunt i tiden før jeg ble gravid, men nå føler jeg at jeg spiser altfor lite og ikke akuratt så sunt heller.. Siden mannen min ikke lager mat i det hele tatt, går vi ofte ut å spiser..

Forhåpentligvis varer det ikke så altfor lenge for noen av oss! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så er det ikke matlyst i det helle tatt..glemmer litt og spise noen ganger.Og så kommer jeg på det og spiser bare for og spise.Har spydd en del men gir seg litt no..er 8+5 i dag..og håper jeg berger resten av svangerskapet.Har en gutt på 5mnd og spydde til siste enda med han og lå på meg kun 4 kg med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...