Gå til innhold

Brio Happy douvogn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dette er for øyeblikket den mest populære vogna i Sverige bl.a. Testen fra TV2 hjelper deg var bare teit. De testen det reversible håndtaket i 30 minusgrader. Ingenting fungerer når det er så kaldt!! SJelden tar man med babyer ut da heller. De fikk stress for bremsen, men det er retter på nå. Det er derfor de nå selger vognene billige på baby shop. Jeg har sett at de selger ut 2007 modellene til 30% avslag der.

Jeg sverger til denne vogna, den er nett og lett. Og hjulene trekker seg sammen og gjør den mindre i bilen=)

Annonse

jeg har akkurat kjøpt denne vogna. Grunnen til at den er på 30% har ingenting med understellet og gjøre men det er fordi det er en del utgående farger. jeg er til nå veldig fornøyd, den er lett og fin og håndtere. lett og slå opp og ned. kjempefornøyd :D

Jeg synes vogna er kjempelekker, nett og elegant- misunner dere som er heldige eiere av vogna! Har bestilt med TFK vogn til baby nr.2, men angrer på at jeg ikke kjøpte en brio happy. Får se om jeg ikke endrer bestillinga og går for førsteønsket likevel...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...