fruen81 med mirakel i magen Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Var på ul igår og der fant de bare en tom fostersekk, så da blir det min 5 ma/sa:O( Jeg gir rett og slett opp nå tror jeg, gang på gang mister jeg. Ser ikke meningen med dette her.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 uff da .. dette var kjempe trist å høre fruen... sender deg en trøsteklem og håper virkelig dere får det til engang... dette var ikke fortjent...
lille oscar + bebis Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Du må ikke gi opp! En vakker dag så slår det til, og da får du virkelig verdens fineste barn:)
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Huff, det er helt grusomt og miste, men 5 ganger, får skikkelig vondt av deg. Hvis du ikke har fått det enda kom deg til legen å få utreding, det er godt mulig de kan finne ut av noe. Lykke til videre, ikke gi opp. Jeg er nå gravid etter 3 års prøving og 1 år med IVF forsøk, selv om det er tidlig enda, så det finnes håp!! Ønsker deg lykke til videre! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå