Gå til innhold

når skal dere på UL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke enda.

Skal ikke på 1 kontroll før 2 nov.

Har termin 16. mai.

Gleder meg også masse til UL.

Men jeg jobber i nordsjøen, så det blir vel at jeg må få meg UL time etter at jeg kommer hjem neste tur, altså etter 11 des.

Synes det er lenge til. Men heldigvis ikke så lenge til 1 kontroll

ja er lenge melleom kontrollene.. men etter jul blir de oftere.. var iallefall det da jeg gikk gravid for to år siden. hadde termin med bare noen dagers mellom rom fra nå da..så alt blir liksom likt.. får like stor mage på julaften som sist osv..;)

jeg gleder meg masse masse masse til UL.. driver å vurdrer å bestille sånn 3d UL i uke 28 men det er ganske dyrt. så veier frem og til bake...;)

Har fått time til ordinær UL på lokalsykehuset 13. desember jeg! men jeg har allerede vært på UL to ganger, og skal igjen om 2 uker. Får vel enda en også før den ordinære tenker jeg.. =)

Dere synes kanskje jeg er heldig, men tenk da over grunnen til at jeg får så mange (sikkert ikke alle som vet det, men da får dere lete litt).. Ikke bare positivt å måtte ta mange UL nei!

=)

Annonse

Jeg gruer meg noe helt vanvittig til hver og en jeg ja.. Kjenner ingen glede over å få mange UL, men det er klart at etter legen har sjekket litt og funnet hjertet..da jeg selv tør å se på skjermen..da er det bare herlig.. Men jeg har opplevd en gang før at alt ikke er bra, og det kan fort skje igjen.. Derfor er jeg livende redd hver gang..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...