Gå til innhold

Hva foregår under en utredning?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg mistet for fjerde gang og skal kontakte legen min på mandag og vil bli henvist til utredning. Lurer på hva de gjør? Blir mannen automatisk undersøkt og? Er det noe jeg skal huske på å spørre om eller noen prøver jeg bør ta som ikke legen kanskje er obs på? Kan man velge på hvilket sykehus man kan gjøre dette på?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei anonym. vet ikke hva som foregår under en utredning, men ser vi er i samme situasjon, jeg å holder på å miste nå (tror ihvertfall det, oppdaget blod i stad og det er jo sånn det begynner)

jeg skal til vanlig sjekk til onsdag men tror jeg beholder timen så jeg får tatt en prat med legen om hva som skje videre. han kan ikke bare si at jeg har maks uflaks som han sa da jeg mistet 3 gang. noe er jo galt,så skal be om utredning. uff ikke lett det her. man får jo en psykisk knekk hver gang man mister :(

en gang må den jo sitte på oss å.. så krysser fingra for oss neste gang

Skrevet

Hei!

Jeg leste akkurat innlegget ditt, det var synd du holder på å blø nå, men er du sikker på at du mister da? Når jeg mista nå så bare begynte det å foss-blø, det rant nedover beina mine... fikk helt sjokk, trodde det skulle gå bra denne gangen...Jeg var 9+4...

Vi krysser fingrene for at vi får utredning og at alt er bra og at det går bra for oss neste gang!!

Stor klem

Skrevet

hei. ja er ganske sikker. det har begynt sånn de andre gangene jeg har mistet å så regner ned det.

så ekkelt at det kom så mye blod da.. uff

var ikke mer enn 5 uker jeg da. så var jo ikke så langt.

ja det håper jeg virkelig.. tøft og gå gjennom dette gang på gang

Skrevet

Hei en liten en...har du smerter? For smertene er en ganske sikker indikasjon på SA...

til anonym:

På uttredningen min ble det gjort innvendig UL, og tok blodprøver... mannen min var allerede sjekket siden vi har blitt utredet for ufrivillig barnløshet og jeg fikk min 3 SA bare 3 uker før forsamtalen til IVF behandling.

Husk å fa tatt kromosomprøve.

Lykke til med utredningen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...