Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kjempe glad på dine vegne!!

Håper virkelig at det vil klaffe denne gangen..

Kan bare tenke meg til hva du har vært igjennom de forrige gangene,har jo selv ingen erfaring med dette.

Hvor bor dere??

Nyt helga isåfall,blir til at jeg tenker ekstra på deg ettersom vi er på samme plass med en dag imellom..:-))

Klem fra Lill..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk! Skrev nettop ett innlegg til deg, ang strl på eggene:o)

Vi bor på SAS hotellet. Har dere reist hjem, eller er dere her?

Ja føler jeg har vært igjennom veldig mye og mye nedtur. Denne gangen skal det gå og vi har stor tro på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skal nyte helgen nå!!!!!!!!!!!!

Ja tenk at jeg skal dit på man og ons, og du skal på tirs og tors!

Går du til akupunktur?

Klem

Skrevet

Vi bor bare to timer ifra Haugesund,så vi kjører frem og tilbake.

Skal dere være på hotellet frem til onsdag da??

Går ikke til akupunktur,kun de medisinene som Hausken har skrivd ut til meg.:-)

Så i et innlegg her at du gikk på p-piller først,det gjorde faktisk jeg også.. Tror rugetida mi vil føles kjempe lang!!!!

Er så fryktelig spent,og dette er kun første gang for meg,tenker mye på andre som går igjennom det samme flere ganger.

For en påkjenning!!

Skrevet

Må bare spørre,men du ternger ikke svare..:-)

Så på oppdateringa her at du har et barn,er det ei jente??

På ca ....tja mellom 4 og 6-7 år?

Skrevet

Hei;o)

Nå er el-sprøyte satt:o)

Ja slitsomt å urettferdig å måtte gå igjennom så mange forsøk. Ingen fortjener dette..... At vi i det hele tatt må igjennom ivf prosessen. Det burde ha vært en menneskerett at alle kunne få barn på vanlig måte! Du fortjener virkelig å lykkes på dette første forsøket:o) Det er slitsomt å ha prøvd så lenge... Vi ha en datter på 5år:o) Vi er her alle 3. Hun vet godt hva som skjer, har sett når alle sprøytene er satt og gleder seg veldig til å bli storesøster. Synes det er fint at hun kan være en del av dette, litt bedre å kunne forklare hvorfor tinge er vanskelig i perioder. Når jeg ikke har lykkes på mine forsøk, har det vært veldig vondt å si til henne og det har vært med gråt i stemmen jeg har forklart at eggene ikke ville være i magen lenger.... "Det går bra neste gang", har hun sagt og holdt rundt meg. Det har vært veldig godt å fått et så ærlig, enkelt og rett frem svar:o)

Var dere i venterommet på fredag? Hadde dere time 0915?

Det går ann å få akupunktur på Hausken. Men en må ordne med det selv. Kontaktet han idag, så han kommer på klinikken før/etter innsett.

Men neste uke skulle han egentlig ikke være der da han holder til på Stord neste uke. Fortalte at dette var mitt 10forsøk..... Så han skulle komme:o)

Dette skal vi klare lillir!!!

Klem

Skrevet

Har satt min siste hormon-sprøyte i kveld,så i mrg blir det EL-sprøyta..:-)

Men har faktisk vært ekstremt oppblåst i kveld,og en god del murring og stikninger,så ting er på gang!! Var på Hausken ca kl 10 vi,men satt ute i bilen.

Hadde time kl 10.30..

Så et par som gikk ut dørene der,og tenkte automatisk på deg,men var sikkert ferdig dere da?? Sikkert godt å involvere jentungen i denne prosessen,unger er ikke dumme,de merker når ting er i gjære.

Men vi har valgt å holde det for oss selv frem til evt positivt resultat.

Har tre barn fra før jeg..yngste er 12 år. Men ingen felles barn med sambo,så det er jo det vi håper på nå da,blir evt hans første!

Hadde en SA for 2 1/2 år siden i uke 7.

Skrevet

Hei!

Vi gikk ut rundt 10 over 10. Ja da hun er med.o) Var noen parr som var der inne, så lurte på om et av de var deg, hehe.

Ja vi er jo forskjellige og ikke alle er så åpne som oss. Skjønner godt dere vil ha et barn sammen, dette skal gå deres vei:o)

Så utrolig leit å høre om din SA.... Har selv hatt SA og EXU for 3år siden, og kunne gjerne vært foruten de opplevelsene...

Ja du har vel satt el sprøyte idag! Hurra!

Vært veldig oppblåst i mage selv.

Spent til uttak imorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har jo bare tatt ut 1 egg de andre gangene, så blir rart å ta ut fler nå.... Lurer jo på hvordan strl på de er, hvor mange som blir befruktet og hvordan de deler seg. Et av våre tildigere forsøk fikk vi ut ett egg og det ble ikke befruktet....var skikkelig nedtur......

Klem

Skrevet

Da er jeg nesten sikker på at det var dere jeg så..:-))

Er vel på uttak du nå,eller ferdig!!

Blir spennende å høre hvordan det er gått..

Min tur i mrg!!

Klarte ikke å sette el-sprøyta selv,men var på jobb i natt så fikk hjelp av sjukepleier.

Knota sånn med det,at den ble satt en halvtime etter avtale,men regner med at det skal gå bra??

Krysser det jeg kan for deg Brumm!!!!

Dette skal gå bra..:-)))))

Klem fra meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...