Gå til innhold

Noen som vil tippe..??

su-su-susa-i-hodet m/rampegutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått med meg at noen mener det blir jente når hjertelyden er på så så mye, og gutt når det er SÅ mye..

Er i uke 17, og den lå på 150..

Har lest om det et-eller-annet sted her på BIM men husker jo ikke..

Er bare litt nyskjerrig ;)

UL 6.nov, så kanskje vi får se da =)

Skrevet

Syns d der er vanskelig jeg... Har papirene foran meg fra forrige svangerskap og da lå d på alt fra 136-160, men mest fra 140-150. Og d ble ei lita prinsesse, så hvis jeg skal gjette må d bli jente da;-)

Skrevet

Må få høre om jeg fikk rett da;-) !!!

Skrevet

Hjertelyden til min har ligget rundt 145 - 158. Har fått bekreftet på UL flere ganger at det er en jente. Kan det virkelig ha noe å si da?

Skrevet

Det sies at hjertelyderpå over 140 blir det jente og under 140 blir det gutt. Jeg hadde 158 og jordmor trodde på ul at det er en jente:-)

Skrevet

I uke 13 lå hjertelyden på 158, og fra uke 15-20 har den vært 135-145...og jeg venter gutt! Men blir enklere å tippe på deg hvis du forteller om symptomer du har hatt osv.... Stoler ikke på dette med hjertelyden ;-)

Skrevet

Du skal nok få beskjed ja ;-)

Spennende dette her!

Skrevet

Litt vanskelig...

Tror jeg venter jente (ifølge jordmor) og hjertelyden min 1. gan g lå på 162 og nadre gang 130/142...Så ikke lett...

Men tipper jente...

Skrevet

I begynnelsen tenker du på?

Suuupertrøtt, konstant sulten, skikkelig dårlig- ikke spying og sånn, bare ordentlig uvel! Ble fort god og rund..;-)

Noe annet du tenker på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...