Gå til innhold

da var leah marie født!

Anbefalte innlegg

da var rvi hjemme fra sykehuset med verdens vakreste lille prinsesse!

hun kom fort som fy,akkurat som storebrødrene sine..

kjente ingenting på dagen den 16..og skulle gå å legge meg tidlig,siden jeg ikke hadde sovet noe natta før..gikk derfor å la meg i titida,i ellevetida kjente jeg noe jeg trodde var kynnere..de kom og gikk..kunne jo ikke være rier liksom,for ikke var de hverken vonde,lange eller regelmessige.ikke hadde jeg sett noe til min gode venn slimproppen denne gangen heller,så trodde virkelig ikke det var noe på gang nei..

klokka ett ringte jeg likevel til sykehuset for å forhøre meg,siden forrige fødsel var av det raske slaget..fikk beskjed om å komme ned for sjekk..og veldig i tvil,pakka jeg bagen før jeg bestemte meg for at mannen kunne være grei å ha med i fall,så ringte til mamma..hehhe,hun tok telefonen på andre ring,og syv minutter etter (!!!) var hun på døra! klok av skade hun og..hehhe..

parkerte utenfor stolavs 0140,og derfra gikk det slag i slag..hadde 7 cm åpning da jeg kom opp..rakk litt lystgass,litt brus,og å sette en bekkenbunnsbedøvelse..den bedøvelsa anbefales virkelig!kjente ikke at det gjorde ont i d heletatt,ikke press,ingenting,noe som gjorde at jordmora kunne styre fødselen min,og la hode stå lenge i åpningen før jeg pressa videre..så var det bare som hun skled ut på fjerde presset! ingen rifter,mista nesten ikke blod,og på magen min lå verdens nydeligste,med masse ravnsvart hår og hylte av fulle lunger!

tidspunkt: 03.11

vitale mål: 4135gram

52cm lang

35 i hodeomkrets

min største baby,men den absolutt letteste fødselen!

takker for en fin tid her inne,hehhe,blir vel ikke å greie å holde meg helt borte men..må følge litt med dere:o) blitt dagligdags med bim i en lang sykemeldingsperiode;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10688981-da-var-leah-marie-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...