Gå til innhold

huff....

november26 med liten prinsesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

våken natt igjen... begynner bli lei nå...

skikklig vondt i magen og umulig å sove...

har kasta opp en gang, men ikke fordi jeg var dårlig, ble bare sykt uvell av smertene i magen.... :(

ringte føden, de trodde det kunne nerme seg fødsel, men det tror jeg ikke før jeg er oppi det evt, for nå har de sagt det i 14 dager... hehe...

lenge leve tolmodigheten...

er ikke noe sånn regelmessige smerter... de er der konstant, men blir sterkere innimellom...

ble mye klaging her, men må bare få ut litt frustrasjon...

ha en fin natt og helg videre ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akk det samme har jeg hatt...begynte i går... konstant vondt helt nederst i magen og av og til kjente jeg det godt i ryggen og...har det ikke dag eller enda hvertfall...men skikkelig ubehagelig..jeg har 19 dager igjen til termin. var forresten til modningsakupunktur i går...kanskje det kan ha gjort at det ble så vondt..eller kanskje er det fødselen som snart skjer...begynner virkelig å bli tungt og vondt nå på slutten...men snart er vi ferdig!!!! tenk på det da...

sender deg en trøsteklem

Skrevet

er så syk at jeg har vert innom sykehuset i dag... jenta mi har ikke vokst noe siden 1 oktober, så skal til kontroll igjen om 10 dager, for å sjekke at alt står bra til med henne...

huff....

har gått med diare i over en måned,med unntak av noen gode dager, og de siste dagene har jeg vert skikkelig uvell, og i natt begynte jeg som sagt å kaste opp..

måtte ringe mamma i 6 tiden i dag morges å få henne til å hente meg, da var jeg så dårlig at jeg låg å krøp på gulvet.... :(

men er heldigvis litt bedre nå...

men har ikke spist i hele dag,men så lenge jeg fikk veske i meg skulle det gå bra...

hvis det gikk mer enn til imorgen kveld og jeg fremdeles ikke klarte å holde på maten skulle jeg ta kontakt igjen..

så jeg krysser fingrene ;o)

ha en fin helg videre alle sammen ;o)

Skrevet

Huff stakkar deg. Har du vært å sjekket deg?

Lenge til termin å?

Har problemer å sove selv, er skikkelig slitsomt. Driver å avlyser avtaler hele tiden for jeg er så trøtt og sliten.

Tenker at det blir luksus å stå opp om natta hver 3 time for å amme enn å ha det sånn som nå.Er å tisser og vrir meg osv osv ja dere forstår ikke noe hyggelig det her.

Gleeeeeeder meg til han kommer. Må bare holde ut siste ukene.

God bedring

Skrevet

Er sikkert ikke det, men høres nesten ut som da jeg fikk nyrebekkenbetennelse av å gå for lenge med urinveisinfeksjon... Holdt ikke på noe mat, ingen matlyst, og endte med at mamma kjørte meg på akutten (etter legen hadde sendt oss dit). var så utrolig kvalm (spydde hvert tiende minutt i flere dager) og hadde store smerter i magen, måtte ligge på sykehuset i 3 dager med intravenøs væske... Men regner med de oppdager det på urinprøvene dine da?

Skrevet

jepp, var på sykehuset i går, men de fant ikke noe spes...

men de sendte urinprøven min til dyrkning da den slo ut 2+ på sånne eggehviter eller hva det heter.. (legen sa et sånn legeord...)

men jeg har ikke feber da... så jeg håper det snart går over, har faktisk sovet litt bedre i natt, fikk beskjed igår om å ta 2 paracettar før jeg la meg, slik at jeg skulle få sove lit, så nå har jeg vertfall sovet noen timer sammenhengende ;o)

(liker ikke ta medisiner og tabletter nå når jeg er gravid, men da det var på legens anbefaling så tenkte jeg at da fikk jeg bare bite i det sure eplet... )

ha en fin søndag ;o)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...