Gå til innhold

EL-tester fra billige-tester.no


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en SA natt til 7. Oktober. Bestemte oss for å bare hoppe i det og prøve igjen med det samme. Uken etter bestilte jeg EL-tester fra billige-tester.no, sånne strips. Tok en Mandag den 15. om kvelden.. og der var det 2 streker, kontrollstreken var som den skulle, men teststreken, som var bortimot like sterk som kontrollstreken, var liksom "kuttet".. det var en rennestripe gjennom den, hvis dere skjønner hva jeg mener. men "endene" på streken var ganske sterk.. Er det mulig å ha EL så tett oppunder en SA? og hvordan skal jeg tolke testen? Har testet hver kveld siden dette, alle negative. Har egentlig aldri hatt lange sykluser, men vet ikke hvor lange de har vært tidligere. Sluttet også på pillen i juli. Hadde endel blødninger etter første menstruasjon da. Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er de ikke sikker i det hele tatt? Har hørt at de kan slå feil ut på de med PCO/PCOS, men ikke ellers.. Er det bare å hive i søppelet da? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt el-tester fra billigtest og de funka fint de. Fikk full klaff på første forsøk :-) Selv om jeg ikke fikk begge strekene til å bli like sterke, fikk jeg utslag. Jeg fikk ingen falske utslag, det ble bare en strek når jeg ikke hadde el. jeg brukte også graviditetstestene fra billigtester og de slo ut fem dager før forventet mens. og de ble litt sterkere for hver dag som gikk...

 

Det som er med el-testene er at de slår ut på svangerskapshormonene også. Så de kan faktisk brukes som graviditetstester også. For noen kan det ta lang tid før alle hormonene er ute av kroppen etter at man har mistet og da kan det tenkes at det er slike resthormoner som har gjort at du har fått positiv test.

 

Eller så har du eggløsning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

 

Er klar over at resthormoner kan henge igjen, derfor tok jeg en graviditetstest på lørdagen, en sånn fra apoteket.. Den var helt klart negativ. Mandagen fikk jeg pakke fra billige-tester.no, og testet da på kvelden. Tok en graviditetstest da også (strips) og den var negativ, mens denne EL-testen som jeg tok på samme urin var som jeg forklarte over :) Bare syns 9-10 dager etter SA var tidlig å ha EL.. Jeg tester hver kveld enda, i tilfelle. Var første gang jeg prøvde strips den dagen, derfor jeg er usikker. Tusen takk for svar Aurora * prøver igjen* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...