Gå til innhold

KK bergen i november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kem er det mulig å treffe på på barsel eller hotellet event storken i november da?

Eg vet ikkje kor eg vil, må ta det etter formen etter fødsel.... Er eg i god form blir det hotellet.

Når? regner med at det blir mellom 13 og 23 nov

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje du treffer meg...

Jeg har heller ikke bestemt meg hvor jeg vil ligge, men hvis alt går normalt satser jeg litt på hotellet.

Skrevet

Når er terminen din da Jyda?

Skrevet

jeg har termin 6 nov... jeg satser på hotell etter fødsel...

Skrevet

Jeg har ul termin 8 november og min egen termin 14...

satser på hotellet etter fødsel dersom alt er i orden og jeg føler meg bra

Skrevet

Mulig du treffer meg. Har termin 22.nov.

Jeg satser på hotellet tror jeg, det var ganske greit sist gang :)

Skrevet

Jeg har termin 25.november, men blir mest sannsynlig satt i gang en uke før pga to kjemperaske styrtfødsler tidligere. Vil ligge på hotellet, det gjorde jeg forrige gang og koste meg der. Deilig med eget bad(!) og tv på rommet :-) Jeg har svangerskapsdiabetes, og hvis jeg må begynne på insulin er jeg visst nødt til å ligge på barsel etter fødselen, men krysser fingrene for at jeg slipper insulinen så jeg kan bo på hotellet.

Skrevet

Jeg har termin 27 nov, men regner med han kommer før. Håper på 11 nov, men det er vel liten sjangs å treffe akkurat den datoen.

Skrevet

hei:) jeg har termin 13 nov,tenker jeg ser hva som er ledig når jeg kommer dit i og med at det sansynligvis blir oppussing på storken i november.....muligens hotellet....kanskje vi sees..?:)

Skrevet

Hei, jeg har termin 16.nov. Hvis alt går som det skal så vil jeg gjerne på hotellet så pappaen kan være der med meg =)

Skrevet

Har ternin 11.november og hvis alt går bra vil jeg på hotellet :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...