Gå til innhold

Hvor lenge vise negativt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge kan graviditetstestene vise negativt før det virkelig er negativt??(hvis noen skjønner hva jeg mener)

Testet negativt i dag, men har i det siste vært mye kvalm, og litt vondt nederst i magen og ryggen. Jeg aner ikke hvor lenge jeg evt har vært gravid men er hvertfall ikke særlig mer enn 2 uker. Hvis jeg fortsatt tester negativt om en uke er jeg da mest sannsynligvis ikke gravid??

 

Var dette vanskelig å forstå??:P

håper noen skjønner da.. takk på forhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jeg har hatt de sånn som deg!

å jeg kan fortelle deg at noen kvinner tester ikke positivt før etter 3 mnd å kanskje aldri! er sjelden men kan skje! les på www.pernille.info

der står det mye om tester o.l..

jeg er gravid nå er nesten 100% sikker ..tror jeg er ca 7 uker på veg å har testa negativt, men har ikke testa etter at jeg var 5,5 uker på veg..

men sånn normalt sett så er det 1-2 uker etter befruktning at testene viser noe..å maks 24 dager etter..

men så går de da altså ann å ikke teste positivt før leeenge.. rart men det går ann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du NN 21:57... hvordan kan du være sikker på at du er gravid da dersom du ikke har fått det bekreftet hos lege??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lenge siden forige svangerskap, har hatt stikninger i magen, alle symptomene jeg hadde med førstemann og kvalmen er ikke til å leve med nesten..kjenner det i hele kroppen.. men nå har jeg ikke testa på en stund..siden jeg var fem og en halv uke på veg ca... men jeg bare vet jeg er gravid, må kjempemye på do heletida ..å på natta nå også..åsså kommer det bare litt.. så joda jeg er overbevist! kjenner kroppen min såpass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være den første jeg har lest om her inne som ikke har løpt til legen for å få bekreftet svangerskapet :) Hihi...

 

Når har du tenkt det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det kan jeg tro:)

siden dette er mitt andre svangerskap tar jeg turen til legen rundt uke 10-12.. ringte legekontoret å spurte om hvor tidlig det eventuelt var nødvendig å komme for meg om jeg er gravid å da skulle jeg ringe tilbake når jeg var rundt 3 mnd på veg. Jeg kunne få komme før å ta hcg blodprøve om jeg ville men jeg er ikke glad i sprøyter så jeg utsetter den, har influensa nå så da er det ikke godt å bli stukket i kroppen!

stresser ikke så fælt med det denne gangen, er glad for en ny spire å jeg tar folsyra mi.. så tar jeg legen om noen uker.. kom brått på dette men tester meg til uka å da om ikke testen er positiv skal jeg løpe til legen med engang å spørre hvorfor jeg er så uheldig å ha alle symptomer på graviditet pluss kvalmen jeg nesten spyr av hver kveld å ikke engang er gravid!! tjihi..men tror nok det er spira her !:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det gjør du nok! om du trenger å teste ett hundre ganger sånn som meg,hehe så bør du bestille test strimler fra billigetester.no..man får 25 for 175kr! er jo billigere enn 2 cb på apoteket for samma prisen! lykke til! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...