Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Aner ikke hva jeg skal gjøre altså. Blør nå daglig, for de tynne sylskarpe tennen skjærer ganske så bra.. Har lest på ammehjelpen sin side ang biting,men hva hjelper det når det ikke virker.. Hadde jo planer om å amme lengre enn til 7 mnd,og siden han ikke tar flaske,så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Huff,dette er ikke noe moro altså..
Expat Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Uff a meg... Det er ikke godt når de biter. Trekker du fast inntil når han biter og pakker bort? Oftest så er de ikke sultne når de biter med en gang, eller de er blitt mette om det er inn i amminga. Northernlights strevde en del med dette husker jeg, og hun ammer enda(?), barnet er to... NÅ vil han jo ikke slutte, haha. Kanskje hun skriver litt om hvordan det gikk over...
Expat Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Og pass på god sårbehandling! Spør på apoteket hva du kan bruke av anti-infeksjons salver.
Northernlights Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Ja,han beit ei stund. Jeg holdt da for nesa hans,sånn at han slapp puppen,eller kleip han forsiktig i kinnet. Jeg tok han også av puppen,og sa "hvis du skal bite,får du ikke pupp!" Han skjønte det etterhvert,og sluttet med bitinga. Og det er sant som Expat sier; jeg holder på enda,for han vil ikke gi opp. Og han fylte 2 for to dager siden... Men jeg prøver det jeg kan med avvenning,men det er ikke lett. Han biter faktisk aldri mer, så det jeg gjorde den gangen må ha fått han til og forstå at jeg mente alvor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå