Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Jonatan er et koselig navn. Jeg kan styre min begeistring for pyntebokstaver, som f.eks. h-er som ikke har noen funksjon,
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Egentlig et koselig navn, men syns det er et barnenavn.
prebs Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Synes det er koselig, men er litt enig med Kajsa om at det er et barnenavn. Men når han blir voksen, vil det sikkert være mange som heter det og dermed et voksennavn!
Clemencia Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg liker d veldig godt, og kunne tenkt meg å kalle en evt. sønn for d samme! Får assosiasjoner til "casper og jesper og jonathan" *nynne*. Men navnet er veldig fint, helst alene
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Helt ok navn, men ikke av mine favoritter. Det er jo litt koselig, men litt rart samtidig. Kanskje endelsen (tann) som jeg synes er litt rar.... Men ikke noe i veien for å bruke det. Om du velger det, ville jeg skrevet slik du gjør i overskriften. Det er vanligst og vil skape minst problemer.Dessuten ser det finest ut:-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 Jonathan er veldig fint navn, liker det best med din skrivmåte og.
Vannmann35 Skrevet 20. oktober 2007 #12 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg synes than-delen i Jonathan er litt rar - klarer liksom ikke å la være å tenke på nettopp tenner... Men i og for seg et helt ok navn.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #13 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg liker det. Eneste Jonathan jeg vet om er han i Kardemommeby, men hva så? Han er en kjempesøt røver:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå