Gå til innhold

Noen som kan svare meg på en ting...Vær så snill og les!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kan man ha ømme og stikkende,vonde bryster vis man venter El?Jeg syns de er mere vond enn de bruker å være før el.jeg kuttet ut pillen i august.De stikker,og er vonde selv om jeg ikke tar på dem.Tar jeg på dem er d vondt da også.Det er spesiellt oppå brystet og på siden d er vondt og stikker.og d klør slik oppå brystet,jeg vet ikke om d har noe med dette å gjøre da men..

 

Håper noen kan svare meg på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ha vonde bryster både ved EL og ved graviditet. Beste er jo å ta en test da så får du jo svaret. Ellers blir det kun gjetting i og med at det er såpass tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryster var det første tegnet mitt da jeg var gravid første gangen ;o) (pluss jeg hadde veeeldig humørsvingninger) og da gikk det hvertfall to uker med negative tester før testen viste positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også skikkelige humørsvigninger og mensmurringer,ikke så mye på dagtid,mest på kveldstid.Men humøret svinger veldig opp og ned altså,i morres begynte jeg å grine bare fordi sambo sa en liten spøk.Tåler jo ingenting! D er så slitsomt..For oss alle.og så spiser jeg oftere enn jeg gjorde før,føler meg skrubbsulten bare kansje 2 timer etter å ha spist.og nugatti er favoritten! Jeg som greide meg godt uten før..Likte d før og,men spiste d ikke så ofte selv om vi hadde d i hus.Kommer vel til å bli feit,he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...