Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir uttak på mandag!!! Hurra! Masse fine egg så det blir spennende. Slimhinne var 11mm. Tar el sprøyte imorgen:o) Så bare å kose oss hele helgen!

Hvordan gikk det med deg lillir?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var supre nyheter Brumm.

Håper dere får ei fin helg !

Skrevet

Hei Brumm..

Masse bra egg her også..:-))

Blir uttak på tirsdag,skal sette El-sprøyta søndagskveld..

Var litt varierende str på egga,men en god del store(tror jeg?).

Hva er bra egentlig??

hehe..

Varierte fra 10mm til 18 mm..

Ca 10 egg!!

Skrevet

Oj dette var skikkelig bra.

Lenge siden jeg har vært her inne, men husker du har sliti deg gjennom mange avbrutte forsøk.

Hva har skjedd???????

Hvilke forandringer er gjort siden sist??

Ble skikkelig glad på dine vegne nå.

Lykke tilxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Tusen takk!

Lillir: Så bra du skal ha uttak på tirsdag!! Masse egg!!!

Emma*: Tidligere har jeg enten brukt puregon eller menopur. Utviklet mange eggposer, men bare 1 eller 2 som til slutt har vokst, de andre sluttet å vokse v rundt 8mm. Da jeg kom til Haugesund, var det endelig en lege som så MEG som person. Er jo sant det er dumt å medisinere helt likt som de 9andre gangene når det ikke funker..... Det hjelper ikke å bare øke dosen litt for å få fler egg.

Det jeg har gjort denne gangen:

-Brukt p-piller i 3mnd før forsøket.(da blir eggstokkene tømt for gamle egg, og alt blir klart for nye friske og ferske egg)

-Brukt metformin

-Tatt 150 puregon og 150 menopur. Blandingen av begge sprøytene kan være en god blanding for meg. De inneholder jo ikke de samme hormonene.

Noe må det jo ha vært..... Har 1 egg hele tiden og plutselig få s mange store.....Tidligere har jeg vært på mange mange ul før de kunne fastsette dato for egguttak. Nå hadde jeg 1 ul og alt så fint ut!!!

Rart å ikke spraye idag tidlig! Deilig!!! kl 2130 skal jeg sette el-sprøyte!!!!!!! Jeg er så glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klemmer til dere alle!!! Nå skal vi ut å gå tur!

Skrevet

Lykke til vennen, dette er såååååååååå spennende!

Mange klemmer fra

Skrevet

Dette lover kjempe bra Brum

Høres ut som en behandling som passe deg!!!!

Endelig.

Godt å bli sett som person med den bakgrunnshistorien du har ifb med forsøk.

Krysser fingrene for deg nå.

Lykke til:-))

Skrevet

Brumm og Lillir!

SÅ flotte resultater på UL!!

Kos dere masse nå i helgen, snart er dere rugere!!!! :)

Masse lykke til på uttak over helgen!

Stor klem fra

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger..

Det varmer!!

:-))

Klem fra meg..!!

Skrevet

Gratulerer så mye med flott resultat så langt! Dette blir spennende! Lykke til videre, skal krysse fingrene for at det klaffer denne gangen!

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen, det varmer virkelig:o)

Hvordan er det med deg høst72?

Mange klemmer

Skrevet

Ser ut som om vi er på nett samtidig en lørdag kveld...! Med meg er alt bare bra, har nå fem uker igjen til termin. Fy søren som tiden flyr! Har heldigvis sluppet unna alt av plager, og håper det varer de siste ukene også. Gleder meg til vi endelig får lillegutt i armene.

Håper virkelig dere lykkes nå, det fortjener dere absolutt!

Lykke til med innsetting og ruging!

Klem

Skrevet

Hei!! Ja tiden går utrolig fort!!! Ikke lenge siden du ble gravid!!! Viser bare hvor lenge jeg har holdt på her, hehe. Ønsker deg all lykke med fødsel!!! Godt det ikke er så lenge igjen.

Tusen takk for lykkeønskninger!!! Det går vår vei denne gangen!!! Har en super god følelse!!!!!!!!!!!!!!

klem

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Grattis og lykke til i morgen!

Nå skal du se at dette er deres tur ;-)

KLÆM

Skrevet

Hei Brumm!

Først må jeg få lov til å gratulere deg med så mange og flotte egg!

Er det Hausken du går til?

Jeg tok mitt 5ivf der hos Hausken etter 4 mislykka forsøk i det offentlige med den samme behandlingen hele tiden:-(

Men hos Hausken ble det andre boller;o))) Jeg fikk akkurat den samme "oppskriften" som du nå har jobbet deg gjennom og nå sitter jeg her min min deilige gutt som blir 10 uker i morgen:-)))

Han ser med en gang hva man trenger viker det som og han har veldige gode resultater.

Han fikk jo meg gravid med en gang og det offentlige klarte det ikke på 4 ganger......hmmmm, greit med tilfeldigheter, men det gjelder ikke her.

Vil bare ønske deg lykke til videre!

Klemmer:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...