glad i mange barn Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 koffor skal folk bry seg så mye om kor mange barn man skal ha.vi har valgt å få mange barn og har alltid villet og ønsket det og for hvert nytt svangerskap komenterer folk,husk at barna skal ha oppfølging,husk ka de koster og har dere ikke hørt om prevensjon,og no må du knipe att så du ikke blir gravid...bla...bla...bla... UTROLIG irrrrrriterende altså....koffor er folk sånn....egentlig...??????
opsi fødeklar Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Hvor mange barn har du? Jeg er 29 og er gravid med mitt fjerde nå og vet det snakkes om og blir reaksjoner. Men det er av folk som ikke kjenner meg. Og det bryr jeg meg ingenting om. Mine barn har det godt. selv om de arver klær, leker og sykler fra hverandre...lider de ingen nød og heller ingen mangel på kjærlighet. Selv om jeg kan såvist lure på hva jeg har tenkt på når alle tre er i sitt verste lune..hehe. Men det ER mye å følge opp. Dagene går til lekser, lekser, lekser og fritidsaktiviteter. Men sånn er det og det er moro. Blås i hva andre mener, bare hver den beste du kan være for dine barn. Tenk så stor glede de har av hverandre. Jeg var enebarn og det skulle vært forbudt ifølge meg:)
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 jeg er 24 år å venter mitt tredje barn,jeg elsker barn jobber i barnehage også,vi må få lov å bestemme selv hva vi vil,visst vi vil bruke mindre penger på dyre klær osv til oss selv og heller bruke penger på barna så ser jeg ikke noe galt i det,men selfølgeli det er alltid noen som vil snakke om "oss",men la de gjøre det,tror egentlig bare de er missunelige....gleder meg til å få mitt tredje,å ser ikke bort i fra det blir flere barn etterhvert....stå på,og overse de som ikke godtar deg..du vet selv hvor mange barn du klarer å ta vare på:-)
glad i mange barn Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2007 venter nr 7 og alle er planlagt og ønsket,vi klarer godt å både ta oss av de og gi de nåk kjærligheten.klær arver de oxså,de koser seg med å være mange og har alltid en lekekamerat,vi har og valgt å overhode ikke bry oss om hva andre sier....og vi har lyst på et par til og..... takk for fine svar,godt det er andre som er gla i mange barn.... :-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg må si helt ærlig at jeg er av dem som reagerer på dem som skal ha ørten unger. Hvorfor skal DERE befolke verden?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Syntes det må være opp til en selv hvor mange barn man velger og få og kan ikke skjønne hvorfor noen skal bry seg om det! Det er jo bra at noen gjør en ekstra innsats for at Norge får flere innbyggere! Jeg sier bare stå på jenter!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg blir 27 om to mnd, og venter mitt 4 barn i sommer om alt går bra, ikke planlagt, men meget velkommen. Jeg driter i hva folk mener og synest, dette er mitt og min manns valg og ingen annen :)
Marthe Mie Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Hei hei Jeg venter også mitt fjerde barn, gleder meg kjempemye. Folk må jo si og føle akurat det de har lyst til men det er jo ganske irriterende. Det må jo ha noe med sjalusi å gjøre også tror jeg. Det er ikke alle som klarer oppgaven med mange barn. Jeg er i hvertfall stolt og glad så får folk si hva de vil, det er jo bare å heve seg langt over:) Klem
Mamsen og lillegutt! Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Bare lurer! Til den som begynte dette innlegget: Er du med i Smiths venner? DKM Eller bare kristen? Eg er glad i barn, ønsker mange. Er 24 med nr. 3 på vei. Eg er kristen.
Anitahar2barn Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 Før så ville jeg også ha mange barn, helst syv :-) Men etterhvert har jeg blitt veldig miljø bevisst og siden det er nok barn på denne jorda så vil jeg nok ikke ha mer enn tre. Har heller tenkt til å ta til meg noen fler. Så er glad i mange barn, men ikke alle trenger å være egne :-)
med baby nr 4 i magen Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 Venter nr4 og ja det er faktisk ikke så gøy og fortelle det, har altid sagt vi ønsker oss 4 barn , men tydligvis ingen som har trodd på det. vi er kjempe glad for endelig å ha fjerde mann på vei. Her handler det faktisk ikke om å vere med på å berike felleskapet, styreke norge og andre teite ting. Det er faktisk ene og alene vårt valg og våres familie. Kos dere jenter
Turtelduen Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Luna - Med bolle i ovnen, hvor er du ifra?
Turtelduen Skrevet 22. oktober 2007 #13 Skrevet 22. oktober 2007 "Er selv fra Grenland. To barn. 26 år." Ser du har skrevet dette et annet sted. Og lurer. Siden jeg kjenner mange fra Grenland... Også siden du sier du er 24 år i dette innlegget...
Smånetta 14.mai Skrevet 22. oktober 2007 #14 Skrevet 22. oktober 2007 Hvis det er et problem at akkurat DE (hvem nå de er, sånn helt bestemt...) befolker verden, er det vel bare å gjøre jobben sjøl, anonym19:24?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. oktober 2007 #15 Skrevet 22. oktober 2007 Mener her at det er opp til en selv ang over mange barn man ønsker.Så lenge de er ønsker og velkommen.Synes ikke at man trenger og legge seg borti andre sine saker.Da har du alt for lite og gjøre. Selv venter jeg min 2 på veldig kort tid,minste mann er kun litt over 5mnd men jeg elsker denne lille i magen veldig gøyt.
Smånetta 14.mai Skrevet 22. oktober 2007 #16 Skrevet 22. oktober 2007 Det høres forresten veldig koselig ut med mange barn. Og ingen har noen gang hatt vondt av å dele og arve. Synes dere er modige som tør, jeg.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 22. oktober 2007 #17 Skrevet 22. oktober 2007 Hei! :-) Vi prøver på vårt 5 barn, og håper vi får det til snart! har hatt 3 SA nå på under 1 år! :-( Vi er også kjempeglad i barna våre, og kunne tenkt oss enda fler! jeg er også spent på reaksjonene når vi får det til og magen begynner å vises, gleder meg! Men jeg tror mest det er av missunnelse, når noen kommer med negative kommentarer om at vi har mange barn, det er iallefall min erfaring! en mest får vi bare positive tilbakemeldinger! :-) PS: Vi er bare vanlige kristne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå