Gå til innhold

Da kommer jeg inn til dere!

Ine:)

Anbefalte innlegg

I 13 pp satt endelig spiren og vi er bare så uendelig glade! Jeg er i dag 6 uker på vei, og tar endelig sjansen på å snike meg inn til dere i sofakroken.

Litt om meg selv: Jeg er 43 år, gift og har to "voksne" døtre fra tidligere ekteskap. Døtrene mine er orientert om spiren og tar nyheten med stor glede og entusiasme. Vi gleder oss veldig alle sammen! Før den tid er det en lang reise, og jeg håper at jeg får beholde den herlige følelsen jeg har nå gjennom hele svangerskapet.

Jeg gleder meg til å bli kjent med andre modne gravide her inne. Er det andre "nygravide" her også kanskje?

Ønsker dere alle en fin helg!

Fortsetter under...

Hei Ine.Velkommen skal du være.Jeg er 42 år,gift og har to voksne døtre fra tidligere ekteskap.Min nye mann har to sønner fra før,de er begge tenåringer.Vi gleder oss alle sammen til baby gutten kommer i slutten av jannuar.Jeg har vært utrolig heldig når det gjelder formen.Er begynt med litt vondt i bekkenet (bak) men ellers nyter jeg hver dag.Mannen min venter med savn for å kjenne liv ut på magen.han har kjent litt da.Jeg ønsker deg og dine en fin tid fremmover og at du får beholde den "herlige"følelsen gjennom hele svangerskapet.God helg til deg også.

Annonse

Velkommen skal du være!

Jeg er selv gravid med min nr. 4, og min manns nr. 1. Spiren er en godt bevart hemmelighet ennå, men håper og tror at mine nesten voksne barn vil bli glade for familieforøkelsen. Er selv i dårlig form om dagene (kvalm!!), men håper på bedring snart, slik at jeg kan glede meg over "tingenes tilstand" i større grad enn det jeg greier for øyeblikket. Jeg er 7 uker på vei, så da er vi "ferdige" nesten samtidig :-)

Lykke til til deg, Ine, og til alle dere andre modne gravide!

Tusen takk for varm velkomst! Det skal bli spennende å følge dere alle fremover i svangerskapet.

Selv er jeg i fin form for tiden. Har i tidligere svangerskap vært ekstremt plaget med kvalme, men det har hittil ikke vært så fremtredene. Skal på ultralyd på mandag og gleder meg veldig til å se den lille spiren. Er i dag 6+6 ;-).

Hei!

Ser at du skriver at du skal på ultralyd allerede i uke 7 (stemmer ikke det?). Jeg har termin 16. juni - omtrent samtidig som deg, er det ikke?

Jeg spør fordi jeg pga. alder har bedt om duotest, og fått beskjed om tidlig ultralyd i slutten av november. Er ikke det veldig sent, da?

Mine tre barn fra tidligere ble født mens jeg ennå var så ung (nder 30 år), mens denne atpåklatten kommer mens jeg er 42 år.

Jeg er henvist til ekstraordinær ultralyd av fastlegen siden jeg har vært litt urolig pga symptomer som kommer og går. Det er ikke noe som tyder på at noe er galt, men legen min mente jeg ville ha godt av å se at alt står bra til. Jeg kommer til å være 7+3 på mandag, og har termin omtrent samtidig som deg, har termin 15. juni!

Ultralyd ifbm duotest kan såvidt jeg vet tas i løpet av uke 11-14. Dersom du skal til ul i slutten av november er du vel godt innenfor de rammene? Vi er henvist til veiledningssamtale om fosterdiagnostikk på Ullevål i midten av november.

Jeg fikk mine to barn tidlig i 20 årene, så her blir det en skikkelig attpåklatt!

Det skal bli spennende å følge deg videre, vi er jo så og si likt i løypa! Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...