Gå til innhold

Kriblinger i armer og bein om nettene.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du er veldig hoven og har mye vann i kroppen kan det være nervene som kommer i klemme. Det har jeg i fingrene. Veldig plagsomt, men for de som ikke har hatt dette før fødslen skal det går tilbake igjen ganske raskt etter fødslen.

Men jeg har ikke hørt om folk som har det i benene også...

Hei, kan kribler i beina om morgenen etter å ha ligget i senga en hel natt. I høyre hånd kribler jeg hele tiden, som om hånda sover, også litt i venstre, men høyre er verst, har ikke følelse i fingertuppene heller (den blodprøven du tar i fingertuppen kjenner jeg ikke....). Det kom da jeg begynte å få mye vann i kroppen.

Hjelper (bortsett fra høyre hånd, der hjelper ingenting...) å gjøre litt øvelser med føttene og hendene. Ruller håndledd og føtter og vipper dem i tillegg opp og ned sånn ala du skal gjøre på lange flyturer for å ikke miste sirkulasjonen, og strekker tær & fingre, knyter dem, strekker osv.

Lykke til!

Sliter med akkurat d samme som deg "stavanger", skikkelig ubehagelig. Enkelte netter er d jo seff verre enn andre da, likner veldig på voksesmerter ja. Jeg prøver å ligge m beina litt høyt og prøver å sørge for at de er ordentlig utstrekt når jeg ligger, men utenom d er jeg også takknemlig for flere råd! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...