Gå til innhold

Hva er den absolutte beste FAMILIEBILEN?

Anbefalte innlegg

Hvis man tar utgangspunkt i 2 voksne,3 barn og en middels stor hund? :-)

Selv ser jeg for meg at VW Caravelle(5 seter) må være den beste familiebilen,stor plass til hund,vogn osv bakerst. og ellers en ganske romslig bil.

Kom med erfaringer og tips :-)

Fortsetter under...

Annonse

Har såååååå lyst på landcruiser, vi har rav4, det er ikke noe familie bil, fungerer forsåvidt greit nok med setene, men det er jo ikke plass til noe i bagasjerommet!!

har touran nede på faslandet (enn så lenge, den skal selges), er mer bagasje plass der!!

Har 3 barn, men ingen hund i dette huset

Annonse

Vi har caravelle og er storfornøyd!! God plass til det en måtte trenge, oversiktlig og god. Det er en "familebil", men så er vi en familie også. Synes den er veldig god å kjøre, ikke stor i det hele tatt.

Når det gjelder kollisjoner, er den like trygg som andre biler. Motoren ligger lenger fremme enn føreren, så den tar av ved kollisjoner. De bilene som er farlige er de bilene som er helt rette fremme, der en sitter på motoren.

Vil anbefale aircondition, da det er store flater med vinduer og mye dogg. Vi har et ekstra sete bak som kan vippes opp slik at vi får plass til 8 personer.

En helt glimrende bil og mye bedre enn disse flerbruksbilene som er på markedet nå, som feks touran.

Jeg vet det egentlig ikke sånn teoretisk. Men hørte en samtale mellom bilmekaniker/falken og ambulansepersonell etter en ulykke der personene i en caravelle døde, og da ble det nevnt at den var noe av det dårligste en kunna ha i forhold til kollisjonssikkerhet. Men mulig at de tar feil.

Anbefaler ikke Chrysler Voyager iallefall.

Kjøper du den må du ut med masse penger til rep.

FOr det første fodi delene er dårlige for det andre fordi delene er dyre.

En jeg kjenner kjøpte en helt ny bil, to uker etterpå var girkassa ødelagt. 30000 i rep.

En annen har fått ødelagt hjulopphenget, bilen er en uke gammel.

Er mange verksteder som ikke vil ta inn bilen fordi det er vanskelig bil å reparere.

Delene sitter vanskelig til

Naboen min er bilmekaniker og han har nå lånt ut garasjen sin til en annen nabo.

(Han som har fått ødelagt hjulopphenget)

Men han hjelper han ikke, han orker ikke å bruke tiden sin på å reparer bilen uten å tjene penger på det.

Når hanmå stå i flere dager for en filleting ser han ikke pointet. Men det skla være sagt at bilkjøperen VISSTE det før han kjøpte bilen.

Anbefaler virkelig ikke den bilen.

SKal du kjøpe Chrysler, kjøp iallefall ETTER 97mod.

Da har du en fair sjanse til å ha bilen lengre.

Gå inn på dinside.no, søk opp chrysler.

SÅ kan du finne en anne bil som er lik chrysler men enda bedre ifh til pris og lign.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...