Gå til innhold

Kjøpe amme-bh før eller etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de mange utstyrslistene som er å finne rundt om kring om hva man skal ha med på sykehuset, står det bla amme-bh. Jeg har termin 2. november og har ikke gått til innkjøp av amme-bh enda. Bør man ikke kjøpe amme-bh etter man har født, siden brystene blir mye større enn vanlig? Går jo ikke an å vite størrelser å slikt nå.. Hva har dere andre gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt en selv og mamma har kjøpt en til meg...

men tenkte jeg skulle vente til etter fødsel jeg også, men kjøpte en som er litt større en det jeg bruker nå... er grett å ha en vertfall, vett jo ikke når en får kommet seg ut for å shoppe klær etter fødselen lixom...

men det er meg da, vett ikke hva andre gjør...

Skrevet

Jeg har kjøpt 2 stk en str større enn jeg har nå. Tar ikke av merkelappen, men prøver først og kan evt få byttet det, kanskje, vet ikke om det går med undertøy men. Er kjekt å ha synes jeg fra jeg er på sykehuset :o)

Skrevet

Hei, egentlig lurt å vente, men jeg har da kjøpt 2 stk, en i 1 cups-størrelse større enn jeg bruker nå og en i to cup-størrelser større fordi jeg ikke orker tanken på å bevege meg ut i klesbutikker med en gang jeg har født. ... Sikkert veldig dumt, men skulle den ene være for stor så kan jeg alltids putte noen ekstra innlegg i ;-)

Skrevet

Jeg har kjøpt to, tenkte d ik var så lett å komme seg på shopping med en gang etter fødsel! Håper de passer da. Så får se om d er nok ellers kjøper jg noen fler etterhvert, tenker jg...

Skrevet

1 før og resten etterpå:o)

Skrevet

jeg kjøpte da jeg var 7 mnd på vei... kjøpte de god og stor=)

Skrevet

Jeg ville egentlig ventet fordi det er vanskelig å vite med størrelse.

Nå har jeg fra forrige barn, så ikke noe tema for meg denne gangen egentlig. Forrige gang kjøpte jeg ihvertfall en før fødsel, men den kunne jeg ikke bruke. Var en billig fra HM som jeg hadde kjøpt "for stor", men den gnagde både her og der. Kjøpte noen kjempebra fra Triumph etter fødselen, så de kan jeg absolutt anbefale. Men de er jo litt dyre da, så da kan det jo være greit å vente til etter fødselen så man vet at de passer. Tror det er veldig forskjellig hvor mange størrelser man går opp, kommer vel an på melkemengden. Jeg gikk f,eks fra 80A før svangerskapet til 85D(!) når melken kom, men normaliserte seg på 80C etter en stund :-)

Skrevet

er jo såpass dyrt at jeg venter..har kjøpt en slags elastisk sportstopp på happyland til 100kr som jeg tenkte å ha med på sykehuset...også arvet jeg en her om dagen som passet fint.

ellers venter jeg med å kjøpe et par gode, kvalitets bh'er etter fødsel:)

Skrevet

Jeg kom over en ganske elastisk en på Barnas Hus til 50 kroner. Det var restesalg, men den satt bra. Venter med å kjøpe fler til etter fødselen, da jeg ikke vet hvor stor jeg blir. Men da blir det vel bokstavelig talt shopping for fulle mugger:)

Skrevet

jeg var å kjøpte 2 stk i dag på lindex.ho dama bak skranken sa at det var lurt å ikke rive vekk lappene på de for da var det ikke noe problem å få byttet de i tilfelle de var for små:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...