Gå til innhold

Bekkeløsning anyone???

Anbefalte innlegg

Hadde bekkeløsning fra uke 21 forrige gang. Var til tider sterkt plaget av den. Ble ganske begrenset i forhold til hva salg aktivitet man tålte. Asfalt eller betong gulv var smertefult å gå på. Og det var nesten helt håpløst å sove borte hos andre fordi sengen ofte ble for harde så jeg sov ikke et sekund.

Har kjent antydninger helt siden uke 6, men i går da kjente jeg de første takene inne i rompeballen og foran i skambenet.

Synes det er litt vel tidlig, er jo bare 10-11 uker.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10684369-bekkel%C3%B8sning-anyone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er også i uke 10-11 og her begynt å få tegn på bekkenløsning. Hadde ikke så mye av det med førstemann, men merker nå som du sier, sove i andre senger, gå på betong eller asfallt ikke er så godt for bekkenet.

Trodde ikke det skulle komme så tidelig faktisk, men vi får vell bare ta det med ro og la mannen gjøre det meste hjemmearbeidet hehe.

Jeg er i uke 9+6 og har kjent disse isjiasliknende takene i høyre rompeballen i en uke eller to..helvette altså..kan det virkelig være bekkkenløsning??? Får vondt i lysken på samme side også...

nei og nei.... noe jeg kan gjøre for at det ikke skal utvikle seg?? trene noe spesielt??

Det var bekkenet som satte meg på sporet om at jeg var gravid faktisk! 2 uker etter befruktning!! Fikk noen skikkelige skrangle-smerter et par dager, men etter det har det ikke vært ille. Det knekker og smeller i korsryggen av og til, det har det gjort i begge de forrige svangerskapene også.. Har hatt bekkenløsning fra ganske tidlig i begge før, men verst i det første. Så langt i dette er det fullt ut levelig, og jeg trenger ikke tenke spesielt på det foreløpig..

Hyggelig å ikke være alene...selv om det selvfølgelig ikke er hyggelig at dere har bekkeløsning.

Jeg trodde det var ganske uvanlig å få bekkeplager så tidlig, men nå skjønner jeg at jeg heldigvis ikke er helt unormal.,..hehe...

Forrige gang gikk jeg hos fysio 3 dager i uken, men nå er jeg i full jobb og har ingen planer om å sykemelde meg med det første.

Har akkurat fått drømme jobben og ingen vet at jeg er gravid.

Blir ikke sykemeødt før den dagen jeg ikke kommer ut av senga sjøl!!!!

Lykketil videre jenter

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...