lille oscar + bebis Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 syns det begynner allerede å bli ubehagelig å ligge på magen, og jeg er bare i uke 10! Noen som har det likt?
silje-her Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 mye som skjer i kroppen vet du, jeg blir tidlig øm i hele magen, mye grunnet luft regner jeg med.. men det er gøy å kjenne det på kroppen uansett syns jeg
polarn & pyrene Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 orker heller ikke å ligge på magen lenger og jeg er også i uke 10+ 3 i dag.Men jegh orker nesten ikke å ligge på siden heller jeg. Blir liksom så sliten i siden på magen som er vendt opp da. MEn som de sier her att mye skjer med kroppen nå og det er litt spennende.
Brummeline3barnsmor Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 har ikke ligget på magen siden jeg var 6 uker på vei..
lille oscar + bebis Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 men når er det farlig å ligge på magen da? det kan da ikke være farlig i første trimester?
msa1 Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Blir det farlig å ligge på magen da? Jeg sov på leeenge på magen i mitt første svangerskap, men det stoppet av segselv da når magen blei for stor. Jeg lå liksom med det ene beinet/kneet opp på siden da istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå