Gå til innhold

Innvendig/utvendig UL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg var på u.l. da jeg var 10 uker på vei. Var helt sikker på at jeg måtte ta innvendig u.l. Men heldigvis ble det utvendig! Er ikke så sikker på om man kan se kjønnet så tidlig nei. Når har du termin? Jeg har termin 21. april. Lykke til!

Det er fra uke 16 og utover det er mulig å se kjønnet ja, men hvis du er heldig så kan de kanskje si noe...:) Jeg var på innvendig ul i går, var da 13+1. Virker som det varierer veldig med innvendig/utvendig etter hvor man er... Lykke til! Det var en fantastisk opplevelse:)

Innvendig UL. bruker de frem til uke 8 eller lengre hvis f.eks. ved bakovervendt UL. Jeg hadde innvendig i uke 11 fordi det var så vanskelig å se, men en uke og noen dager senere gikk det bra utvendig. Kommer veldig annpå hvordan alt ligger

Hei!

Var på UL da jeg var 13+3, og da ble det gjort utvendig. Fikk ikke sett hvilket kjønn det var, legen fortalte at på dette stadiet så er jentefostres klitoris og guttefostres penis så like at det nesten er umulig å skille:-) Kanskje derfor noen får vite "gutt" på tidlig UL, og så viser det seg å være jente på senere UL?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...