Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Hva mener dere? Spør i hovedsak dere som liker motenavn... For det gjør nemlig jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Hvorfor skriver du Noa så rart? Da må barnet stave det hver gang han skal presentere seg. Ellers må du bare gå for det du liker !
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Nhoa??! Elandrus?! Jeg har ingen kommentar......
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Noah skrives normalt med h-en til slutt. Og er da et fint navn. Men ellers....
Tutto og snuppo Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Vel, eigentleg er eg ikkje fan av slike motenamn, men Elandrus likte eg faktisk! Men eg likte ikkje Nhoa! Noah er ein mykje vanlegare skrivemåte, og sidan mellomnamnet er såpass spesielt blir det kanskje like greit å berre skrive Nhoa.. Men såklart, om du likar Nhoa betre, så må du få lov til å bruke det!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Har du i det hele tatt tenkt på hvordan Nhoa uttales? Skal du ha et motenavn så stav det da i det minste riktig. Noa eller Noah. Elandrus? Sikkert morsomt og et navn som "gror på en", men jeg må helt ærlig si at det ikke var helt min smak. Tenker Dionysos og påfølgende rus med en gang. Hvorfor ikke like godt kalle ungen Edruen?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg bare ler HØYT!!!!!!!!!!! vær gang nok en tulling kommer med et slik navn. Du kan ikke være oppriktig å mene at du synes dette er et fint navn. om du ikke vet det tilhører H`en i ditt Nhoa, bakerst; altså Noah. Da blir navnet plutselig. Og hva i all verden er Elandrus??? et eller annet nytt rusmiddel???
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Tror du har misforstått begrepet motenavn... Elandrus kommer aldri på topp 10, sikkert ikke på topp 40 heller. Nhoa med h'en der er kustygt og kommer forhåpentligvis ikke til å bli mote det heller!!! Konklusjon: ikke fint navn, håper dette er kødd, stakkar gutt hvis ikke.
Truseprinsesse Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 Noah er fint. Elandrus er ikke fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå