Gå til innhold

Når fant dere ut at dere var gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fannt ut at jeg var gravid i 8 uke.. ser det er mange som fant det ut i 3 og 4!! Jeg testet negativt i 3 uke for mensen hadde vært vekke i 2 måneder da! Jeg hadde ingen bekymringer og tenkte at det hvertfall ikke var derfor jeg ikke hadde mensen..

Uansett, jeg er litt bekymret for jeg har jo drukket og festet frem til uke 8! hvor farlig er dette? Er det noen som har oppdaget det senere eller samme uke som meg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har både drukket og røyket litt fram til jeg fant det ut. Vist ikke at jeg var på overtid engang:) er nå 7+5. Fant ut at jeg var gravid for 1 uke siden. Skulle jeg være så uheldig at jeg skulle miste det så tror jeg det er helt andre grunner enn at jeg har drukket og røyket.

Tenk på våre mødre og deres mødre igjen som både drakk litt og røyka litt igjenom nesten hele svangerskapet, de malte vegger og spiste det de hadde lyst på... Vi lever jo ennå og klarer å få til et lite gull vi også. Såtror nok alt er bra til med den lille.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker sikkert på det innslaget på nyhetene for en del uker tilbake hvor en dame hadde forsket på de uheldige sidene ved alkoholpåvirkning i det første trimester? hun fikk masse oppmerksomhet i media og det er sikkert sant det hun sier, men på den annen side er det vel egentlig sånn at flere av oss faller i kategorien ønsket men ikke akkuratt planlangt ;-) og dette skjer nok med mange fler enn man tror! Så derfor tror jeg ikke det er noen grunn til bekymring! husk at babyens utvikling også ligger to uker etter deg når man regner termin så jeg tror du kan ta det helt med ro!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som irriterer meg er at jeg til vanlig drikker veldig lite.. men nå når jeg tilfeldigvis skulle bli gravid så var det en del anledninger og alkohol i bildet. Er bekymra og har dårlig samvittighet.. noen som vet hvilke uker som er verst å drikke alkohol i??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på det som har skjedd! Det er ingenting du kan gjøre med det uansett nå!:)

Gled deg over å være gravid og bekymer deg heller over hvilken farge du ska velge på barnevogna!!

Tror spiren inni deg har det bedre om du tenker på positive ting jeg!:)

Klorer den seg enda fast, har den nok ikke tatt skade! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja så sannt så sannt... godt å få høre sånne ord, det er så lett for at tankene mine spinner på bekymringer...

Passer godt på at bebisen min får det han/hun trenger fra nå av hvertfall!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...