Snappie Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Jenten min er nå 10 uker og veier 7 kg nå. Jeg ammer for det meste men gir tillegg om kvelden etter jeg har ammet for at hun skal sove lenger og bli skikkelig mett. Hun sover nå alt fra 5 - 7 timer om natten i strekk så etter det 2-3 timer. På dagtid er jeg begynt å amme hver 2.-2.5 timer. Hvor ofte ammer dere? Tror dere at jeg har lite melk siden hun skal ha så ofte? Hun legger jo GODT på seg... Er det en ide å drøye ammingen litt? Prøve å få hennes oppmerksomhet på andre ting istedet for sulten? Hun har jo regulert alt dette selv hittil. For 1 uke siden ammet jeg henne hver 3. - 4. time...
Snappie Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. oktober 2007 ps... hun virker jo mett og fornøyd etter hver amming.
trollet66 Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg kan amme fra hver 1.5 time til hver 3 time...... Tulla mi er 3 mnd. HUn veier lit over 6 kg og hun sover 5-7 timer om natten, får en stor flaske utpumpet mm om kvelden, da sover hun så godt så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå