Gå til innhold

så har hodet festa seg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i går og jordmor kunne fortelle at hodet hadde festa seg....så nå kan ting skje når som helst. Gleder oss veldig til å få se den vesle skatten vår.......gruer for fødselen, men ingenting er så vidunderlig som når den vesle ligger på magen og alle smerter er glemt.

Ønsker dere alle lykke til i tiden som kommer.

Har vært en travel uke da vi har vært på sykehus og operert mandler og polypper på minste jenta vår. Ingen god opplevelse, men godt at d ble gjort før den lille kommer til verden.Har stått på venteliste siden mai og termin nærma seg faretruende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal til jormor på onsdag. håper hodet har festa seg da:) spennende..

Skrevet

jeg var hos jordmor forrige uke å fikk beskjed om at hode hadde festa seg, men hos legen i går sa han at d ikkje var festet. Er d mulig d har "løsnet" igjen eller har noen bare tatt feil??

Skrevet

hodet ligger godt ned i bekkenet og det har festet seg.....!!vil så vite om hun kommer før termin etter termin eller på terminen.Urolig følelse å ikke vite noe!!!

Skrevet

Var hos jm på fredag og da var hode godt på vei ned i bekkenet, ik festa seg enda men er d forhåpentligvis på neste kontroll til uka... Tiden nærmer seg nå altså, uvæææ...

Skrevet

samme her:-) var på kontroll nå sist mandag, og da fikk jeg vite at hode var festa! herregud som jeg gleder meg, gruer meg ikke i det hele tatt til fødselen! -kanskje fordi jeg ikke aner hva det er jeg går i møte, men det er sikkert like greit;-)

Skrevet

Hei!! Jeg har termin idag 21 okt... men når jeg var hos legen på fredag, var ennå ikke hodet festet..men det kan visst skje når som helst allikevel. Håper det skjer snart!!

Skrevet

hei, har termin om 14 dager og hodet har ikke festet seg...men det er på riktig vei, er nærmere nå en for 14 dager siden:) håper han beveger seg litt lenger ned, ellers kunne det bli en litt lang fødsel så legen..

Skrevet

var til ekstra kontroll hos jordmor i dag, pga eg har vært sjuk 2 helger no.. og hatt iling i ryggen.. ho fant ut at ungen hadde rask hjertelyd, så vart sendt til føden på sykehuset for å kontrolere de. Allt var ok :)

dei såg på en liten UL-skjerm, at hodet låg langt ned, og mest sannsynlig kjente de ut som de var festa.

Har termin om 27 dager, men den bør holde seg der ca 2 uker til sa dei.

Skrevet

var hos jordmor i dag til vanli kontroll og fødselssamtale... var kjekt å få en ordentli gjennomgang på hvordan en fødsel foregår, fra start til slutt... ho kjente og at hodet til babyen hadde festet seg, og sa at de godt kunne hende at eg kom til å føde før termin:) så nå teller vi bare ned på dager og gjør oss klar til at babyen endeli skal komme:)

Skrevet

Ja, d er en spennende tid vi går i møte og gleder meg slik til å få se den lille...........lengter veldig nå. Må innrømme at jeg triller litt på vogna hver gang jeg går forbi...hihi:) Ønsker dere alle lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...